5.99. Sistema de información interna sobre infraccións normativas e loita contra a corrupción
Descrición da actividade
Dar conformidade ao que se establece na Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción, creouse unha canle interna para a comunicación de posibles infraccións penais ou administrativas graves ou moi graves do persoal da Axencia Tributaria. Así mesmo, esténdese esta canle a todas as persoas que, fóra dun contexto laboral ou profesional, informen sobre condutas contrarias ao ordenamento xurídico.
Esta actividade inclúe a recepción, estudo, cualificación, seguimento e finalización das informacións recibidas por este sistema.
Finalidade
Información sobre condutas do persoal da Axencia Tributaria, para a aplicación efectiva da Directiva (UE) 2019/1937 do Parlamento Europeo e do Consello do 23 de outubro de 2019 relativa á protección das persoas que informen sobre infraccións do Dereito da Unión, incorporada ao dereito español a través da Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción.
Interesados
- Comunicantes
- Persoas que poidan ser obxecto de investigación
- Calquera terceiro mencionado na comunicación
Datos
- Comunicación presentada
- Cualificación da información
- Seguimento da comunicación
- Nome e apelidos, enderezo, correo electrónico, DNI/NIE (datos opcionais nas comunicacións)
Tratamentos
- Recollida
- Rexistro
- Almacenaxe
- Estruturación
- Modificación
- Actualización
- Copia
- Análise
- Consulta
- Extracción
- Difusión
- Interconexión
- Limitación
- Supresión
- Destrución
- Outros
Destinatarios
- Non se prevén, coa excepción das comunicacións que deban ser postas en coñecemento da Administración de Xustiza
Transferencias internacionais
Non se prevén
Prazos previstos para a supresión
As comunicacións conservaranse unicamente durante o período que se estime necesario e sempre que sexa proporcionado para os efectos de cumprir cos requisitos impostos pola normativa.
En ningún caso poderán conservarse os datos por un período superior a dez anos.
Elaboración de perfís
Non aplica.
Medidas técnicas/organizativas
Todos os datos tratados foron avaliados a través dunha análise de riscos, obtendo a relación de medidas técnicas e organizativas a aplicar.
As devanditas medidas foron aplicadas de acordo co Plan de adecuación aprobado.
Faise especial fincapé na aplicación de medidas que garantirán o anonimato, non sendo que expresamente o propio informante non desexe que a súa identidade sexa anónima, considerando que a mesma só pode ser revelada cando unha norma así prevéxao ou ben se se solicita no marco dun proceso penal.