Suspéndense os prazos administrativos debido ao estado de alarma, pero non se interrompen os prazos para a presentación de declaracións e autoliquidacións tributarias
O 14 de marzo publicouse o Real decreto 463/2020, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, que establece:
Suspéndense os termos e interrómpense os prazos para a tramitación dos procedementos das entidades do sector público. O cómputo dos prazos continuarase no momento en que perda vixencia o presente real decreto ou, se é o caso, as súas prórrogas.
Os prazos de prescrición e caducidade de calquera acción e dereito quedarán suspendidos durante o tempo de vixencia do estado de alarma e, se é o caso, das prórrogas que se adopten.
Non obstante, a suspensión dos termos e a interrupción dos prazos administrativos que se establecen no real decreto que declara o estado de alarma non será de aplicación aos prazos tributarios, suxeitos a normativa especial, nin afectará, en particular, aos prazos para a presentación de declaracións e autoliquidacións tributarias
- Real Decreto 465/2020, de 17 de marzo,
por el que se modifica el Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.
- Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo,
por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.