Alumnos de Badajoz, Pontevedra, Murcia e Tenerife, premiados no concurso nacional de Educación Cívico-tributaria para centros escolares 2022-2023 da Axencia Tributaria
A Axencia Tributaria entregou os premios aos alumnos gañadores e finalistas do concurso nacional 2022-2023 para centros escolares, un certame que a Axencia vén convocando anualmente no marco do seu Programa de Educación Cívico-tributaria. Os galardóns concedéronse nas distintas modalidades existentes: "Redacción", "Debuxo" e "Peza Publicitaria".
Os alumnos gañadores, que o pasado ano cursaron Primaria, ESO e Bacharelato en centros de Badajoz, Pontevedra, Murcia e Tenerife, recibiron, do mesmo xeito que os finalistas, os premios nun acto ao que asistiron familiares e profesores. Tras a entrega dos premios por parte do secretario de Estado, Jesús Gascón, e a directora xeral da Axencia Tributaria, Soledad Fernández Doctor, nun acto celebrado na nova sede da Delegación Central de Grandes Contribuíntes, os escolares leron e presentaron os seus traballos, escollidos entre os previamente seleccionados polas distintas delegacións territoriais da Axencia.
Os traballos gañadores e finalistas publícanse no Portal do Programa de Educación Cívico-tributaria da AEAT.
A celebración do concurso forma parte dunha serie de medidas que teñen por obxecto reforzar o Programa de Educación Cívico-tributaria que a Axencia vén desenvolvendo desde o ano 2003 e que prevé intensificar e desenvolver, de acordo co seu Plan Estratéxico.
O programa conta coa participación de funcionarios que imparten charlas a alumnos dos últimos cursos de educación primaria, ESO, Bacharelato, Formación Profesional e universidades. As actividades desenvolvidas nos centros complétanse con actividades de formación para o profesorado e xornadas de portas abertas para colexios nas 52 delegacións provinciais da Axencia.
O pasado ano, 329 formadores das distintas delegacións territoriais da AEAT impartiron máis de 2.600 horas de formación a máis de 72.000 alumnos.
O obxectivo destas charlas é explicar aos máis novos o sentido social que ten o pagamento dos impostos e a súa correspondencia co gasto público, así como o prexuízo que a fraude fiscal supón para a sociedade no seu conxunto.
Enténdese así que a incorporación de contidos de educación cívico-tributaria desde a escola ata a universidade axuda os mozos a desenvolver un comportamento solidario. Os traballos seleccionados para este concurso nacional incorporan estas mensaxes e mostran a necesidade dunha correspondencia ética entre intereses persoais e beneficios comúns nunha sociedade.