Modificación da Reserva de Investimentos nas Canarias (RIC)
Con efectos para os períodos impositivos iniciados a partir do 1 de xaneiro de 2025, modifícase a Reserva de Investimentos nas Canarias para permitir a súa materialización en investimentos en elementos patrimoniais afectos á actividade de arrendamento de vivendas nas Illas Canarias.
- Principais novidades tributarias introducidas pola Lei 6/2025, do 28 de xullo, de modificación da lei 19/1994, do 6 de xullo, de modificación do réxime económico e fiscal de canarias, para a regulación dos investimentos en elementos patrimoniais afectos á actividade de arrendamento de vivenda nas Illas Canarias (184 kB- pdf )
- Ley 6/2025, de 28 de julio,
de modificación de la Ley 19/1994, de 6 de julio, de modificación del Régimen Económico y Fiscal de Canarias, para la regulación de las inversiones en elementos patrimoniales afectos a la actividad de arrendamiento de vivienda en las Islas Canarias.