Nova versió de la informació complementària de la guia d'importació
Es publica la nova versió de la informació complementària de la guia d' importació, H1. Les principals novetats són
- novetats de comerç electrònic cara a l'1 de novembre (separata 38). Així mateix, s'habilita el sistema de proves en les posicions:
9603409000
9612101010
4820200000
En estes posicions, es podrà provar alhora la mesura d'aranzel, que sol·licita els identificadors de producte, i la mesura que sol·licita la taxa de la Unió a l'incloure la referència addicional Y126. En esta implementació, ja es considera que la taxa de la Unió forma part de la base imposable de l'IVA.
- actualització de la separata 13 de Vinculació de mercaderia-Vinculació a DDA /CAU fabrica-deposite fiscal. Deposite REF/establiment d'impostos sobre les labors del tabac (ILT) amb un nou cas.
- actualització de la separata 30 Codis en missatge de resposta CC415R i claus en la Safata d'entrada amb l'entrada en servici de CCI