Com registrar-se en Cl@ve
Saltar índex de la informacióRegistre presencial en el sistema Cl@ve (nivell avançat)
La plataforma Cl@ve d'identificació electrònica dóna cobertura d'ús als diferents organismes del Sector Públic Administratiu Estatal.
El registre en este sistema d'identificació electrònica pot realitzar-se per Internet des de les gestions de Cl@ve amb CSV (amb prèvia solicitud de carta d'invitació), amb videotrucada (Temporalment no es troba disponible ) o amb firma digital (certificat o DNI electrònic).
En cas que desitges registrar-te presencialment, pots utilitzar el cercador d'oficines que es troba en el portal Punt d'Accés General. Ten en compte que si realitzes el registre en una oficina de l'Agència Tributària és necessari sol·licitar cita a través d'Internet o telefonant al 91 290 13 40 o 901 200 351.
Des de l'APP Cl@ve també tens accés a la informació necessària per al registre presencial.
Cita per Internet
Accedix al servei "Assistència i Cita per a particulars" i introduïx les dades requerides (DNI /NIE i el nom i cognoms). Després polsa "Següent".
A continuació, selecciona "Altres gestions" i marca, en l'apartat de selecció del servici de la cita, "Identificació electrònica", "Registre en Cl@ve".