Com renovar el registre en nivell alt de Cl@ve Firma amb DNI electrònic
El sistema Cl@ve oferix la possibilitat de realitzar firma electrònica amb certificats electrònics centralitzats mitjançant Cl@ve Firma.
Al realitzar una firma electrònica amb Cl@ve Firma, si han passat més de 5 anys des de l'última vegada que et vas personar físicament en una oficina de registre o vas utilitzar el DNI electrònic per a realitzar una actuació en el Registre Cl@ve, se't comunicarà que has de renovar el registre en Cl@ve.
La renovació del registre ha de realitzar-se amb nivell alt (avançat), és a dir, presencialment en oficines de registre o telemàticament amb DNI electrònic des de l'opció "Renovar registre nivell alt per a Cl@ve Firma amb DNI electrònic" en la pàgina web de l' AEAT.
Identifica't amb el teu DNI electrònic (no s'admeten un altre tipus de certificats electrònics ja que estos no garantixen els requisits de seguretat).
Verifica les dades del telèfon mòbil i correu electrònic, marca la casella "S'han llegit i acceptat les condicions" i polsa "Enviar".
En la següent finestra polsa "Visualitzar Pdf".
Obtindràs un justificant de renovació del registre de nivell alt en el sistema d'identificació i firma Cl@ve.