Com contestar requeriments o presentar documentació relacionada amb un document rebut de l'AEAT
Revisa el requeriment o la notificació per a assegurar-te de què esta és la via indicada per a contestar, efectuar al·legacions o aportar documentació. És possible que s'indiquen altres vies com "Aportar documentació complementària" o "Contestar requeriments, efectuar al·legacions i/o aportar documents justificants" d'un model o tràmit concret.
Per a accedir a la presentació de documentació, en primer lloc, serà necessari que indiques Sí o No a la pregunta "Desitja presentar un Recurs a este expediente?".
Si marques "Sí", només podràs accedir a la presentació identificant-te amb certificat/DNI electrònic o Cl@ve. En este cas, indica el CSV (Codi Segur de Verificació) que consta en la notificació rebuda en la casella corresponent i polsa "Amb identificació".
Si marques "No", introduïx el CSV en la casella i selecciona "Com desitja fer la presentació?":
- L'interessat: pot entrar amb identificació mitjançant certificat/DNI electrònic i Cl@ve o sense identificació.
- El representant: només pot accedir "Amb identificació" utilitzant certificat o DNI electrònic i Cl@ve.
Per a localitzar el CSV, pots consultar l'ajuda polsant sobre l'enllaç"On trobar el Codi Segur de Verificació".
A continuació, si has marcat "Amb identificació" per a accedir amb Cl@ve o amb certificat electrònic o DNIE, selecciona una de les opcions i continua.
Si vas marcar "Sí" i desitges presentar un recurs, una vegada identificat, es presentaran les opcions disponibles per a aquell tràmit associats al CSV introduït.
Una vegada que hages accedit al registre telemàtic, complimenta els camps requerits, entre els quals es troba l'Expediente/Referència, assumpte, les dades de contacte introduint un telèfon i, addicionalment, un correu electrònic.
Pots adjuntar la documentació des de l'opció"Afegir fitxers". També disposes de la possibilitat de redactar el motiu de la presentació en l'espai que figura a la part inferior del formulari.
Al polsar "Afegir fitxers", es mostrarà la finestra per a seleccionar els fitxers que s'adjunten a la resposta. Fes clic a "Seleccionar fitxers" per a accedir a l'explorador d'arxius i escollir el fitxer que desitges annexar. Ten en compte que l'arxiu no pot superar els 64 Mb i que ha de tindre un format acceptat. Des de l'opció"Ajuda" pots obtindre més informació sobre els tipus de fitxers admesos.
Una vegada complimentats els camps requerits i aportada tota la documentació necessària, fes clic a "Presentar".
Si l'enviament es realitza correctament es mostrarà en pantalla el justificant de la generació del registre.