Meus expedientes
Des d'"Àrea personal" situat a la part superior dreta de la Sede electrònica pots accedir a "Meus expedientes" per a consultar l'estat de tramitació de teus expedientes i obtindre una còpia dels documents presentats per via electrònica corresponents als procediments de la qual tramitació s'haja iniciat amb posterioritat a l'1 de gener de 2010.
Per a accedir a la consulta de teus expedientes necessites disposar d'una identificació electrònica com el certificat electrònic, DNIE o Cl@ve. Pots accedir en nom propi o com representant d'un tercer del que tingues apoderament per a consultar seus expedientes. Si accedixes com representant hauràs d'indicar en la primera casella el NIF i en la segona casella el nom i cognoms o raó social.
L'apoderat haurà de tindre actiu l'apoderament general de consulta "GENERALAEAT" o bé als tramites "CONESTRATRIB", "CONESTRAADU", "CONESTRANOTR". En este segon cas només podrà consultar els expedientes que permeta cada tramite. En cap cas es podran consultar els expedientes de Registre per apoderament.
També pots accedir a "Meus expedientes" en nom d'un tercer si estàs donat d'alta en el registre de successions com successor de persones físiques mortes o de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica extingides, o com representant legal de persones mancades de capacitat d'actuar conforme a dret.
Pots consultar tots els expedientes o només els que estan en tramitació, així com, buscar per un número d'expedient o referència concreta.
-
A l'accedir es mostra la pestanya "En tramitació" amb els expedientes agrupats en funció del tipus de procediment, el nombre d'expedientes de cada grup es mostra a la dreta entre parèntesi. Sobre el llistat apareix l'enllaç"Exportar" per a baixar els expedientes en un fitxer ".csv". Esta descàrrega contindrà tots els expedientes sense estar limitat als 1000 primers i inclou un enllaç per a consultar el seu detall. Esta funcionalitat pot no estar operativa a determinades hores en la que el sistema informàtic de l'Agència tinga una elevada carrega de treball.
Els expedientes s'agrupen en tres nivells. A "Desplegar" pots veure els registres que conté cada grup. Si el nombre d'expedientes és superior a 1000 només es mostren els 1000 primers ordenats per data més recent d'última actuació. La llesta pot ordenar-se de forma ascendent i descendent per qualsevol de les seues columnes, per això has de polsar sobre el títol de la capçalera.
Per a accedir a la informació individualitzada d'un registre fes clic en el vincle de l'expediente.
En l'encapçalament de l'expediente es mostra el tipus de procediment, l'exercici, el número d'expedient i l'òrgan gestor. També pots comprovar l'estat en què es troba la tramitació i la historia de l'expediente. En funció del tipus d'expediente, els servicis disponibles variaran; per exemple, en el cas d'una certificació tributària està disponible la "Consulta de documents electrònics".
-
A la pestanya "Tots", es troben els expedientes agrupats en funció del tipus de procediment independentment de l'estat en què es trobe la tramitació. El nombre d'expedientes de cada grup es mostra a la dreta entre parèntesi.
-
Des de la pestanya "Buscar expediente" pots accedir directament a la consulta si coneixes el nombre de l'expediente. Una vegada introduït el número o referència polsa "Buscar". En el vincle numèric podràs accedir a la informació del mateix.
-
A la pestanya "Ajuda" trobaràs informació molt útil sobre identificació, accessos, el tipus d'apoderament necessari, sobre com interpretar l'estructura dels expedientes consultats i el detall de cadascun d'ells.
A més, pots realitzar consultes de declaracions presentades, notificacions i comunicacions no llegides, domiciliacions i els teus assentaments registrals presentats.
-
Consultar declaracions presentades : amb esta opció, podràs obtindre una còpia completa dels models que hages presentat electrònicament introduint les dades requerides que figuren amb asterisc i polsant "Buscar". Amb el botó "Veure" de cada columna pots accedir al justificant i còpia de la declaració o a la descàrrega del fitxer respectivament.
-
Consultar notificacions i comunicacions no llegides : per a accedir a la consulta, polsa sobre el número de certificat.
-
Consultar les seues domiciliacions : per a accedir a la consulta introduïx les dades necessàries marcats amb asterisc i fes clic a "Buscar", després, hauràs de polsar sobre el nombre de justificant per a accedir a la resta de la informació.
-
Consultar els seus assentaments registrals : La consulta d'assentaments registrals contempla diferents figures: interessat, representant i delegat/empleat públic. Per a cadascuna d'elles es poden realitzar consultes partint d'estat de l'expediente o a un determinat rang de dates. Escull l'opció segons l'estat o rang de dates i polsa "Buscar", es mostraran les presentacions de documentació realitzades en les oficines de l'AEAT amb CSV i les presentades en la Sede electrònica. Polsa sobre el número de registre per a accedir al detall.
A la part superior, al costat del nom de la persona consultada, també disposes d'un enllaç a l'apartat"Les meues dades censals".