Servici Meus alertes
A l'accedir tràmits electrònics identificant-se amb Cl@ve o amb certificat electrònic o DNIE, en cas que existisquen tràmits o incidències pendents de resolució, s'activarà el servici "Meus alertes". Ten en compte que és necessari tindre habilitades les cookies en el navegador.
El sistema mostrarà un missatge d'avís on s'informa sobre com accedir al servei "Meus alertes" i consultar els tràmits o incidències pendents.
Polsa sobre "Anar a Meus Alertes" si desitges tramitar-les i accedir al servei "Meus alertes".
A continuació, polsa sobre una de les alertes detectades.
En cas d'apoderaments pendents de confirmar, complimenta les dades sol·licitades i polsa "Buscar".
També pots accedir al servei "Meus alertes" sempre que el desitges des de l'enllaç habilitat en la Sede Electrònica. Trobaràs l'enllaç a la part superior de la pàgina de la Sede Electrònica en color blau. Al costat de l'enllaç es mostra el comptador d'alertes detectades en color roig.
Les alertes que es mostraran seran les referides a incidències censals, notificacions i/o comunicacions no llegides, apoderaments pendents d'autoritzar i/o confirmar, tràmits que té pendent de realitzar (per exemple, les presentacions telemàtiques obligatòries que encara té pendents de presentar) i deutes pendents de pagar.