Consulta d'un pagament anterior mitjançant targeta o Bizum (autoliquidacions)
Per a recuperar el NRC generat per al pagament d'una autoliquidació realitzat amb targeta o Bizum accedix a "Autoliquidacions - Consulta d'un pagament anterior realitzat amb targeta o Bizum", no és necessari identificar-se electrònicament, introcuciendo les dades correctes en el formulari podràs realitzar la consulta.
Indica el model, les dades identificatives i econòmics per al qual desitges realitzar la consulta i fes clic a "Acceptar dades i Continuar". Estes dades han de coincidir exactament amb les dades que vas introduir en el moment del pagament. Per a evitar errors en la recuperació del NRC és important prestar atenció als camps de l'apartat"Dades de la liquidació" i seleccionar tant l'exercici fiscal com el període en el desplegable de manera correcta; per exemple, no confondre el període 1T (trimestral) amb el 01 (mensual) en una declaració periòdica.
Si el pagament existix obtindràs el NRC generat que et servisca de justificant. Des d'esta finestra no hi ha opció d'imprimir el justificant, es tracta d'una consulta en línia.
Recorda que després d'obtindre el NRC, si no has presentat la declaració, has d'accedir a la presentació del formulari corresponent i indicar manualment el NRC en el camp disponible.