Consulta, revocació, rehabilitació o rectificació del compte de domiciliació
Saltar índex de la informacióRevocar domiciliació
Pots revocar la domiciliació si és que decidixes realitzar el pagament per una altra via, sempre que s'estiga dins del termini de domiciliació del model (situació "Activa").
En este cas accedix a l'expediente i fes clic en l'enllaç"Revocar".
Es mostraran aleshores les dues opcions per a regularitzar la situació:
- "Efectuar el pagament": si no disposes encara de NRC que substituïsca a la domiciliació, fes clic a "Obtindre NRC" per a accedir a la passarel·la de pagaments.
- "Sol·licitar reconeixement de deute": amb compensació, amb ajornament amb domiciliació en compte, amb impossibilitat de pagament.
Si optes pel reconeixement de deute, al final del procés obtindràs un resguarde amb la clau de liquidació corresponent per a gestionar el deute.
Pots fer clic en "Tramitació deute" i gestionar-la en aquell moment o tramitar-la amb posterioritat des de l'apartat"Recaptació" de la Sede Electrònica. Per a sol·licitar l'ajornament, entra en l'opció"Ajornaments i fraccionaments", "Sol·licitud d'ajornament i fraccionament del pagament de deutes", "Presentar sol·licitud", mentre que si desitges sol·licitar la compensació, has d'accedir a "Compensacions i extinció mitjançant deduccions", "Compensacions. Compensació a instància", "Presentació de sol·licituds de compensació".