VII.8.3. Model d'avís d'investigació TC20 i notes explicatives de la seua utilització
AVÍS D'INVESTIGACIÓ TC20
|
I. A COMPLIMENTAR PER L'AUTORITAT COMPETENT DE LA DUANA DE PARTIDA |
|
II. A COMPLIMENTAR PER L'AUTORITAT COMPETENT DEL PAÍS DE DESTÍ: SOL·LICITUD |
|
III. A COMPLIMENTAR PER LA DUANA DE PARTIDA: RESPOSTA A LA PETICIÓ |
|
IV. A COMPLIMENTAR PER L'AUTORITAT COMPETENT DEL PAÍS DE DESTÍ |
|
V. A COMPLIMENTAR PER L'ÚLTIMA DUANA DE PAS PREVISTA |
|
VI. A COMPLIMENTAR PER LA DUANA DE PAS ANTERIOR PREVISTA |
|
VII. A COMPLIMENTAR PER LA DUANA DE PAS ANTERIOR PREVISTA |
|
VIII. A COMPLIMENTAR PER LA DUANA DE PAS ANTERIOR PREVISTA |
Avís d'investigació TC20: notes explicatives
- La informació i les respostes s'indicaran marcant amb una creu la casella prevista a este efecte.
- L'avís d'investigació s'utilitzarà en qualsevol règim de trànsit, simplificat o no, en què siga obligatòria la presentació d'una prova del final del règim a les autoritats competents del país de partida.
- En la casella I-A, l'autoritat competent que realitze la petició indicarà la referència de la declaració de trànsit (DUA, DAT o document de transporte utilitzat com declaració) pel que fa a la qual no disposa de prova alguna de què el règim haja finalitzat. S'adjuntarà una còpia de la declaració.
- En la casella I-E s'indicarà el mitjà de transport utilitzat, tant si esta dada figura en la declaració com si l'autoritat competent el coneix (perquè l'haja facilitat el titular del règim).
- En la casella I-FL, l'autoritat competent que realitze la petició indicarà el destinatari o els destinataris, autoritzats o no, quan esta dada figure en la declaració o, en cas contrari, el destinatari o els destinataris que suposadament hagen rebut les mercaderies d'acord amb la informació de què disposa.
- En la casella I-G-3 s'anotaran els destinataris efectius identificats pel titular del règim.
- En la casella II-3, l'autoritat competent a la que vaja dirigida la sol·licitud sol·licitarà que se li envien els documents de transporte quan estos s'hagen usat com declaració de trànsit (en este últim cas, s'indicaran en I-A).
- En la casella IV, l'autoritat competent a la que vaja dirigida la sol·licitud informarà a l'autoritat competent del país de partida del resultat de la seua investigació, que no serà vinculant per a esta última.
- En la casella IV-1, l'autoritat competent a la que vaja dirigida la sol·licitud marcarà l'opció a) si torna una còpia visada i segellada de l'exemplar núm. 1, tal com la va rebre de l'autoritat competent sol·licitant. En cas contrari (còpia de l'exemplar núm. 4, de la segona còpia del DAT o de qualsevol altre document —lista mensual de trànsit aeri/marítim en suport paper, per ejemplo— que servisca de prova del final del règim), marcarà l'opció b). Si l'autoritat a la que vaja dirigida la sol·licitud remet el TC20, marcarà la casella corresponent de l'apartat 7 i consignarà més detalls, si és procedent. Així mateix, informarà a l'autoritat competent del país de partida mitjançant còpia de l'anunci d'investigació. Cada duana de pas que no trobe cap avís de pas procedirà de la mateixa manera.
- S'utilitzarà un TC20 en cada declaració de trànsit.