Saltar al contingut principal
Protocol de posada en marxa dels subministraments d'informació per a finalitats tributàries de les CCAA i de les ciutats amb estatut d'autonomia (PROTCCAA - juny 2021)

3.1.3. Consultes vinculades a esta via de cessió

  1. Consulta de peticions Nova finestra

    Per a realitzar esta consulta és necessari disposar de certificat electrònic.

    Esta consulta permet conéixer l'històric de peticions realitzades per tipus de subministrament i data de procés.

    Polsant sobre un determinat envie s'obté més informació relativa als fitxers associats a esapetición.

  2. Comprovació de dades subministrades Nova finestra

    Esta consulta permet comprovar, un per un, les dades facilitades per l'Agència Tributària respecte de qualsevol dels interessats inclosos en un fitxer de resposta.

    Per a realitzar esta consulta, que no requerix certificat electrònic, n'hi haurà prou amb introduir el NIF de l'interessat i la referència associada a aquell NIF, constada per les últimes 11 posicions del registre que correspon a aquell NIF.

    Polsant “Enviar”, es mostrarà una pantalla on la informació s'estructura en tres blocs: “Envie”, “Pregunta” i “Resposta”. Polsant la pestanya “Resposta”, si l'interessat és titular de depòsits bancaris en l'àmbit territorial de comunitat autònoma, haurà de polsar-se la pestanya “C.C.C.” i es visualitzarà una pantalla amb informació detallada de cada depòsit de l'interessat. De forma idèntica haurà de procedir-se quan es vulga consultar si l'interessat és titular de participacions en fons deinversión.

  3. Consulta d'organisme: persones i subministraments autoritzats Nova finestra

    Mostra dades històriques de les persones i subministraments autoritzats de l'Administració Pública consultant sempre que l'organisme es trobe en situació d'alta.

    L'Administració pública consultant podrà veure en un primer nivell una llesta de tots els organismes que compartixen el mateix NIF d'entrada. Per a cadascun d'ells s'indica l'àmbit (autonòmic en este cas), el nombre de persones autoritzades (d'alta o de baixa), el nombre de subministraments autoritzats, i si és adscrit (és a dir, si és un departament sense NIF propi) o no.

    Punxant sobre els números inclosos en la llesta, s'accedix al nivell successiu, per a obtindre el detall dels subministraments que té autoritzat l'organisme o el llistat dels empleats públics que figuren d'alta o de baixa.

    En el llistat d'empleats públics, per a cadascun d'ells s'especifica la data d'alta i, si escau, de baixa, així com el nombre de subministraments als que està autoritzat. Com en el cas dels organismes, si es punxa sobre esta xifra, s'accedirà al llistat individual de suministrosautorizados.

    Per a l'ús d'esta consulta es requerix Certificat de Representant de Persona Jurídica (PJ) o Certificat de Representant d'Entitat sense Personalitat Jurídica (ESPJ).