Estructura de la sede electrònica
Saltar índex de la informacióInformació i gestions
Bloc amb les gestions (i la seua informació) classificades en àrees temàtiques. S'han agrupat en 16 temes, que pretenen recollir la gran majoria de les gestions competència de l'Agència Tributària.
Cada tema, al seu torn, consta de sub-temes, cadascun d'ells amb totes les seues gestions i la informació necessària per a la seua execució.
Per exemple, el tema IRPF, consta dels següents sub-temes:
- Campanya de Renda 2020.
- Novetats de l'Impost.
- Com he de presentar la meua declaració.
- Declaracions ja presentades.
- Com puc contestar un requeriment o presentar documentació.
- Vull un certificat de la meua declaració de Renda.
- Rendes que no tributen en l'IRPF.
- Deduccions familiars i de persones amb discapacitat.
- Empresaris individuals i professionals.
- Retencions, ingressos a compte i pagaments fraccionats
Així mateix, cada tema o sub-tema pot disposar (si és procedent) d'un component denominat “Gestions destacades”, que conté les opcions d'accés a les gestions més importants i/o usades relacionades amb el tema/sub-tema, de manera que en només dos o tres nivells de navegació, és possible accedir a la gestió que es vulga realitzar.
Este component, disposa a més de l'opció “Totes les gestions”, on es podran localitzar totes les gestions relacionades amb el tema/sub-tema.
Tots els sub-temes, després del component de “Gestions destacades”, (si el tenen), poden figurar diversos apartats de tipus informatiu, els quals poden aparéixer plegats o desplegats, com són:
- Informació.
- Ajuda.
- Normativa.
- Continguts relacionats.
- Etc.
Es poden desplegar o plegar, polsant en la fletxeta vertical que figura en la part dreta del caixetí corresponent. Per exemple: