Requisits necessaris per a l'obtenció i ús del TOKEN
Accedix a més informació sobre què es necessita per a obtindre i utilitzar el TOKEN en el canal telefònic
La sol·licitud d'un TOKEN es realitza en esta pàgina de la Sede electrònica, mitjançant la gestió "Obtenció de TOKEN d'identificació". Per a accedir a esta gestió és necessari disposar d'un certificat electrònic o identificar-se a través del sistema eIDAS per a ciutadans d'un país de la UE , en este últim cas ha de disposar de DNI , NIE o NIF L o M. La vigència del TOKEN és d'una hora de durada des de la seua obtenció.
Esta actuació pot realitzar-se tant en nom propi com en nom de tercers.
En cas que el TOKEN sol·licitat siga per a actuar en nom de tercers, és necessari que la persona sol·licitant dispose d'un certificat electrònic de representant o bé que conste en algun dels següents registres de l'Agència Tributària: Registre d'apoderaments o Registre de les successions i de les representacions legals de menors i incapacitats.