Novetats publicades a l'INFORMA 2025
Saltar índex de la informacióNovetats publicades a l'INFORMA durant el mes de maig
148370 - DESPESES QUE PODEN FORMAR PART DE LA BASE DE LA DEDUCCIÓ PER INNOVACION TECNOLÒGICA (IT)Únicament les despeses recollides en la lletra b) de l'article 35.2 de la LIS s'han de tindre en compte a l'hora de quantificar la base de la deducció per IT.
148372 - TIPUS DE GRAVAMEN APLICABLE A ENTITATS DE NOVA CREACIÓ. MOMENT QUE DETERMINA EL TIPUS EN GRUP MERCANTILEl requisit negatiu de no pertànyer a un grup mercantil, a l'efecte d'aplicar el tipus de gravamen reduït previst per a les entitats de nova creació, ha de complir-se en el moment de la meritació corresponent al període impositiu en el que s'obté per primera vegada, des de la constitució, una base imposable positiva i al següent.
148373 - SOCIETAT EN FORMACIÓ: PRESENTACIÓ ESCRIPTURA ABANS MERITESi en la data de merite del IS l'escriptura de constitució no ha sigut inscrita, encara que haja sigut presentada en el Registre Mercantil, la societat en formació no és contribuent del IS i ha d'aplicar-se el règim d'atribució de rendes als seus socis.