Saltar al contingut principal
Memòria 2016

4.2.7. Campanyes institucionals

L'Agència Tributària va realitzar, durant l'exercici 2016, una campanya de sensibilització contra el frau, en què es van emetre les peces creatives de la campanya realitzada l'any 2015:

La idea creativa era la de “la cadena de favors”, amb el lema “Contribuïm per a rebre”. Es pretén conscienciar al ciutadà per al correcte compliment de les obligacions tributàries, promovent la responsabilitat cívica; destacant la relació existent entre els ingressos rebuts pels impostos i la despesa pública. El concepte “cadena de favors” s'inicia amb la frase “Si no anara per Juan, Ana no podria portar a la seua filla al col·legi…” reforçant-se, en cada baula, la idea de què l'actuació de cadascun de nosaltres repercutix en els altres i al contrari. Es va emetre en les principals cadenes de televisió, ràdio i a Internet, a més d'en els principals mitjans escrits i digitals, en dos pernoliades o períodes d'emissió: del 22 d'abril a l'1 de maig de 2016 i de l'1 al 30 d'octubre del mateix any.