Saltar al contingut principal
Memòria 2017

4.3.7. Altres mesures per al foment de l'Administració electrònica

Per a facilitar la navegació i la localització dels continguts relacionats amb les duanes i els impostos especials, s'ha reformat el 2017 el portal de Duanes, actualitzant seu contingut i agrupant l'accés a la informació baixa icones i elements gràfics.

Per a facilitar la utilització de la Sede electrònica s'ha modificat la seua capçalera, mostrant de forma visible i durant tota la navegació la data i hora oficial. Esta iniciativa facilita al contribuent controlar en qualsevol moment que la presentació s'ha realitzat dins del termini voluntari de presentació.

Es va adaptar el Servici Web de la passarel·la de pagaments de taxes i les passarel·les de pagament d'autoliquidacions, liquidacions i taxes per a realitzar diverses millores en la identificació dels ordenants de pagament i en determinades consultes. Es van habilitar també nous models en les passarel·les de pagament d'autoliquidacions i taxes.

Així mateix, es va modificar la passarel·la de depòsits de subhastes de l'Agència Tributària per a la realització de determinats canvis tecnològics.

El 2016 es va implantar un sistema de subscripció voluntària a un sistema d'avisos a notificacions, a través del qual els contribuents comuniquen a l'Agència Tributària un número de telèfon mòbil o una adreça de correu electrònic en els que rebran avisos de les notificacions emeses per la pròpia Agència Tributària. Este servici s'ha ampliat el 2017 per a la recepció de qualsevol mena d'avís de l'Agència Tributària.

També s'han realitzat millores en l'aplicació “Meus Alertes” de la Sede electrònica, que mostra determinades alertes (notificacions pendents, incidències censals, etc.) del contribuent que accedix a la Sede electrònica i s'autentica amb Cl@ve PIN (anteriorment només es mostraven amb autentificació mitjançant certificat electrònic).