Model 791. Ocupació Pública. Presentació instàncies oposicions.
Dades Generals
Denominació
Model 791. Ocupació Pública. Presentació instàncies oposicions.
Tipus de procediment
Recursos Humans
Matèria
Treball i empleats públics
Objecte
Comprén l'emplenament del model 791, el pagament telemàtic de la taxa per drets d'examen i la presentació de la instància de participació ja complimentada.
Òrgan responsable
Agència Estatal d'Administració Tributària
Informació general del procediment
Forma d'inici
interessat
Sol·licitant: Ciutadà
Lloc de presentació
Telemàtica
Documentació
Model 791
Fases del procediment/servici
Inici: Publicació convocatòria i obertura termini presentació instàncies.
Tramitació: Presentació d'instàncies pels opositors i si escau pagament dels drets d'examen.
Terminació: Publicació llistats provisional i definitiu d'aspirants admesos i exclosos. Encara que el procediment de presentació d'instàncies i pagament finalitza amb estos llistats, a l'efecte de l'opositor té una continuació amb el seguiment a través de la pàgina Web de l'Agència Tributària de les actuacions del Tribunal qualificador del procés selectiu (convocatòria exercicis, publicació llistat d'aprovats en cadascun).
Formularis
Termini de resolució
Segons normativa aplicable
Òrgan de resolució
Agència Estatal d'Administració Tributària
Recursos
Recurs potestatiu de reposició. Termini: Un mes. Article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques.
Recurs contenciós-administratiu en el termini de dos mesos d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contenciós-administrativa.
Informació vinculada a la tramitació electrònica
Sistema d'identificació
DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica
Normativa
Normativa Bàsica
-
Resolución de 18 de mayo de 2017, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se aprueba el modelo de solicitud de admisión a los procesos selectivos y liquidación de la tasa de derechos de examen (BOE, 27-mayo-2017).
-
Resolución de 6 de julio de 2017, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se modifica la de 18 de septiembre de 2012, por la que se aprueba el procedimiento de presentación de solicitudes de admisión a los procesos selectivos mediante sistemas de identificación y autenticación electrónica distintos de la firma electrónica avanzada, y la liquidación de la tasa de derechos de examen (BOE, 14-julio-2017).
-
Resolución de 19 de julio de 2019, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se establece la obligatoriedad de la inscripción electrónica en los procesos selectivos para el ingreso o acceso a los cuerpos y especialidades adscritos a la Agencia Estatal de Administración Tributaria (BOE 29-julio-2019).
-
Resolución de 17 de julio de 2020, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se aprueba el modelo de solicitud de admisión a los procesos selectivos y la liquidación de la tasa de derechos de examen.
-
Resolución de 18 de septiembre de 2012, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se aprueba el procedimiento de presentación de solicitudes de admisión a los procesos selectivos mediante sistemas de identificación y autenticación electrónica distintos de la firma electrónica avanzada, y la liquidación de la tasa de derechos de examen. (BOE 28-septiembre-2012)
-
Resolución de 21 de septiembre de 2012, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se aprueba el modelo de solicitud de admisión a los procesos selectivos y la liquidación de la tasa de derechos de examen, se dictan instrucciones sobre su aplicación y se establece el procedimiento para la presentación por vía telemática mediante sistemas de firma electrónica avanzada. (BOE 28-septiembre-2012)