Saltar al contingut principal

Requeriment d'informació de Vigilància Duanera

Dades Generals

Denominació

Requeriment d'informació de Vigilància Duanera

Tipus de procediment

Duaner

Matèria

Duanes

Objecte

Actuacions d'obtenció d'informació mitjançant requeriment individualitzat en el que es poden sol·licitar qualsevol classe de dades, informes, antecedents i justificants amb transcendència en relació amb el contraban, la prevenció del blanqueig de capitals i l'economia submergida.

Òrgan responsable

Agència Estatal d'Administració Tributària

Informació general del procediment

Forma d'inici

oficie

Sol·licitant: Administració - Ciutadà - Empresa

Lloc de presentació

Telemàtica.

Oficines AEAT.

Oficines de Correus.

Fases del procediment/servici

Inici: Notificació del requeriment d'informació emés per l'Administració.

Tramitació: Valoració de la documentació aportada, i/o si escau, emissió de les corresponents reiteracions al requeriment inicial per no haver sigut atesa la sol·licitud inicial en la seua totalitat.

Terminació: Atenció completa del que s'ha sol·licitat o en cas contrari amb el possible inici d'un procediment sancionador amb origen en la falta d'atenció al requerit.

Formularis

Tramitació electrònica

Termini de resolució

No té

Òrgan de resolució

Agència Estatal d'Administració Tributària

Recursos

Reposició: Termini d'un mes. Amb caràcter potestatiu, davant l'oficina de la que prové l'acte administratiu a recórrer, fent constar que contra el mateix no s'ha interposat reclamació economicoadministrativa.

Reclamació Economicoadministrativa: Termini d'un mes des de l'endemà de la notificació de l'acte impugnat o a aquell en què es puga entendre desestimat el procediment o el recurs de reposició previ. S'adreçarà a l'òrgan administratiu que haja dictat l'acte reclamable.

Informació vinculada a la tramitació electrònica

Sistema d'identificació

DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN

Nivell d'interactivitat

Nivell 4: Tramitació electrònica

Normativa

Normativa Bàsica

Normativa de tramitació

Resolución de 28 de diciembre de 2009, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,

por la que se crea la sede electrónica y se regulan los registros electrónicos de la Agencia Estatal de Administración Tributaria (BOE 29-diciembre-2009).