Saltar al contingut principal

Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.

Dades Generals

Denominació

Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.

Tipus de procediment

Tributària

Matèria

Impostos

Objecte

Valoració per la Inspecció de les despeses corresponents a activitats d'investigació científica i innovació tecnològica que es consideren susceptibles de disfrutar de la deducció a què es referix l'article 35 de la Llei de l'impost. L'Administració tributària haurà d'aplicar la valoració de les despeses que resulte de la resolució durant el seu termini de vigència, sempre que no es modifique la legislació o varien significativament les circumstàncies econòmiques que van fundar esta valoració.L'acord haurà d'indicar el termini de vigència de la valoració que no podrà ser superior a 3 anys.

Òrgan responsable

Agència Estatal d'Administració Tributària

Informació general del procediment

Forma d'inici

interessat

Sol·licitant: Ciutadà - Empresa

Lloc de presentació

Telemàtica.

Oficines de l'AEAT.

Oficines de Correus.

Altres llocs contemplats en l'article 16 de la Llei 39/2015.

Documentació

Sol·licitud de l'interessat.

Fases del procediment/servici

Inici: Sol·licitud presentada per interessat.

Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció, que podran recollir del subjecte passiu quantes dades, informes, antecedents i justificants tinguen relació amb la sol·licitud. Tant l'Administració tributària com el sol·licitant podran sol·licitar o aportar informes pericials que versen sobre el contingut de la proposta de valoració. Així mateix, podran proposar la pràctica de les proves que estimen pertinents per qualsevol dels mitjans admesos en Dret.

Terminació: Haurà de dictar-se resolució motivada que podrà aprovar el pla proposat, desestimar-ho o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Si la resolució és aprovatòria contindrà la valoració realitzada per l'Administració tributària conforme a les normes de l'impost sobre societats, amb indicació de les despeses i activitats concretes a les que es referix, així com el mètode de valoració utilitzat amb indicació dels seus elements essencials. Serà competent per a resoldre el procediment el Departament d'Inspecció Financera i Tributària.

Formularis

Tramitació electrònica

Termini de resolució

6 Mes/és

Òrgan de resolució

Agència Estatal d'Administració Tributària

Recursos

La resolució que es dicte no serà recurrible, sense perjudici dels recursos i reclamacions que puguen interposar-se contra els actes de liquidació que s'efectuen com a conseqüència de l'aplicació dels valors establits en la resolució.

Informació vinculada a la tramitació electrònica

Sistema d'identificació

DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN

Nivell d'interactivitat

Nivell 4: Tramitació electrònica

Normativa

Normativa Bàsica