Saltar al contingut principal

Autoritzacions. Sol·licitud de plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals.

Dades Generals

Denominació

Autoritzacions. Sol·licitud de plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals.

Tipus de procediment

Tributària

Matèria

Impostos

Objecte

Valoració per la Inspecció de la deduïbilitat de les despeses corresponents a actuacions mediambientals. Els plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals aprovats podran ser modificats a sol·licitud del subjecte passiu aplicant-se normes similars a les vigents per a la seua aprovació. Esta sol·licitud haurà de presentar-se dins dels tres últims mesos del període impositiu en el que haja de ser efectiu esta modificació.

Òrgan responsable

Agència Estatal d'Administració Tributària

Informació general del procediment

Forma d'inici

interessat

Sol·licitant: Ciutadà - Empresa

Lloc de presentació

Telemàtica.

Oficines de l'AEAT.

Oficines de Correus.

Altres llocs contemplats en l'article 16 de la Llei 39/2015.

Documentació

Sol·licitud presentada per l'interessat.

Fases del procediment/servici

Inici: Sol·licitud presentada per l'interessat.

Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció, que podran recollir del subjecte passiu quantes dades, informes, antecedents i justificants s'estimen pertinents. El subjecte passiu podrà en qualsevol moment anterior al tràmit d'audiència, presentar les al·legacions i aportar els documents i justificants que estime perminentes.

Terminació: Haurà de dictar-se resolució motivada que podrà aprovar el pla proposat, desestimar-ho o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Serà competent per a resoldre el procediment l'òrgan de l'AEAT que corresponga d'acord amb les seues normes d'estructura orgànica. En concret, l'Inspector En cap de la Dependència Regional d'Inspecció corresponent al domicili fiscal del subjecte passiu, o el titular de la Delegació Central de Grans Contribuents, respecte dels contribuents adscrits a la mateixa.

Formularis

Tramitació electrònica

Termini de resolució

3 Mes/és

Òrgan de resolució

Agència Estatal d'Administració Tributària

Recursos

Reposició: Termini: Un mes. Amb caràcter potestatiu, davant l'oficina de la que prové l'acte administratiu a recórrer, fent constar que contra el mateix no s'ha interposat reclamació economicoadministrativa.

Reclamació Economicoadministrativa: Termini: Un mes des de l'endemà de la notificació de l'acte impugnat o a aquell en què es puga entendre resolt el procediment o el recurs de reposició previ. S'adreçarà a l'òrgan administratiu que haja dictat l'acte reclamable.

Informació vinculada a la tramitació electrònica

Sistema d'identificació

DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN

Nivell d'interactivitat

Nivell 4: Tramitació electrònica

Normativa

Normativa Bàsica