Saltar al contingut principal

Autoritzacions. Sol·licitud de plans especials d'inversions i despeses de les Comunitats Titulars de Montes Vecinales en Mà Comuna.

Dades Generals

Denominació

Autoritzacions. Sol·licitud de plans especials d'inversions i despeses de les Comunitats Titulars de Montes Vecinales en Mà Comuna.

Tipus de procediment

Tributària

Matèria

Impostos

Objecte

Valoració per l'Administració Tributària dels ingressos procedents de la cessió d'actius intangibles i de les despeses associades, així com de les rendes generades en la transmissió, o bé, la qualificació dels actius i valoració dels ingressos i les despeses associats als mateixos, així com de les rendes generades, partint de la proposta formulada per l'obligat tributari. La sol·licitud haurà de presentar-se per escrit amb caràcter previ a la realització de les operacions. L'acord tindrà validesa durant els períodes impositius que es concreten en el propi acord.

Òrgan responsable

Agència Estatal d'Administració Tributària

Informació general del procediment

Forma d'inici

interessat

Sol·licitant: Ciutadà - Empresa

Lloc de presentació

Telemàtica.

Documentació

Sol·licitud de l'interessat acompanyada de la documentació que, com a mínim, s'establix en l'apartat 2 de l'article 11 del Reial decret 634/2015, de 10 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de l'impost sobre Societats.

Fases del procediment/servici

Inici: Sol·licitud de l'interessat acompanyada de la documentació que, com a mínim, s'establix en l'apartat 2 de l'article 11 del Reial decret 634/2015, de 10 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de l'impost sobre Societats.

Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció designats pel titular del Departament d'Inspecció Financera i Tributària. L'Administració Tributària examinarà la sol·licitud juntament amb la documentació presentada. A estos efectes, podran requerir als obligats tributaris quantes dades, informes, antecedents i justificants tinguen relació amb la proposta, així com explicacions o aclariments addicionals. En el procediment de l'acord previ de qualificació i valoració, l'òrgan competent per a instruir haurà de sol·licitar informe vinculant a la Direcció General de Tributs, qui l'evacuarà en el termini màxim de 3 mesos.

Terminació: El procediment finalitzarà, normalment, per resolució expressa. També cal la terminació per caducitat o desistiment. La resolució podrà ser estimatòria, desestimatòria o declarar la inadmissibilitat, i correspon al Director del Departament d'Inspecció Financera i Tributària.

Execució: Execució: Es regula un procediment de modificació de l'acord previ de valoració o de qualificació i valoració, en el supòsit de variació significativa de les circumstàncies econòmiques existents en el moment d'aprovació de l'acord, en termes similars al procediment per a l'aprovació inicial de l'acord. Cal sol·licitar pròrroga de la vigència de l'acord previ de valoració o de qualificació i valoració.

Formularis

Tramitació electrònica

Termini de resolució

6 Mes/és

Òrgan de resolució

Agència Estatal d'Administració Tributària

Recursos

La resolució que pose fi al procediment o l'acte presumpte desestimatori no seran recurribles, sense perjudici dels recursos i reclamacions que contra els actes de liquidació que en el seu moment es dicten puguen interposar-se.

Informació vinculada a la tramitació electrònica

Sistema d'identificació

DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN

Nivell d'interactivitat

Nivell 4: Tramitació electrònica

Normativa

Normativa Bàsica