Inici de l'assistència presencial en la Campanya de Renda 2021
L'Agència Tributària comença a prestar des de hui l'habitual servici de confecció de declaracions en les oficines prèvia cita, que prestarà en col·laboració amb CCAA i ajuntaments, al mateix temps que continua el pla ‘Li Telefonem’ de confecció de declaracions de Renda per telèfon que permet atendre als contribuents fins el final de la campanya sense necessitat de desplaçaments i de manera personalitzada.
Igual que en els anys anteriors, si en un moment donat el contribuent no troba cites disponibles per al servici d'assistència en oficines, això no significarà que no queden cites, sinó que es tornaran a obrir més cites durant els dies següents. Si més no, l'Agència recomana no esperar a aquella nova obertura, sinó optar pel servici ‘Li Telefonem’.
Com cada any, amb l'objectiu de mitigar una eventual pèrdua de cites en perjuí del conjunt dels contribuents, l'Agència Tributària recorda als ciutadans que poden anul·lar seu cita per qualsevol de les vies habilitades per a la seua obtenció si han decidit no fer ús d'ella. Les vies habilitades són: Internet (amb NIF/NIE o DNI electrònic, certificat electrònic, Cl@ve PIN o referència), App "Agència Tributària ", telèfon automàtic (91 535 73 26 o 901 12 12 24) o telèfon de cita prèvia per a Renda amb atenció personal (91 553 00 71 o 901 22 33 44. De dilluns a divendres, de 9 a 19 hores).