Quan caduca el codi Cl@ve PIN?
Una vegada registrat en Cl@ve, l'usuari ja pot utilitzar el sistema Cl@ve PIN per identificar-se en tràmits electrònics.
Aquest sistema es basa en codis PIN d'un sol ús, generats en el moment d'accedir al tràmit corresponent i que poden visualitzar-se en l'aplicació Cl@ve PIN o rebre's per SMS.
El temps transcorregut des que s'obté el codi PIN fins que s'identifica amb ell en algun tràmit no ha d'excedir els 10 minuts.En cas de visualitzar el PIN en l'aplicació, veuràs un comptador del temps restant per a la seva caducitat.
Una vegada identificat amb el PIN rebut, el nom de l'usuari apareixerà en la part superior dreta de la pàgina.
L'usuari continuarà identificat i podrà accedir als diferents serveis habilitats amb aquest mateix PIN fins que es desconnecti de la Seu Electrònica o tanqui el navegador.Fet això, el PIN ja no és vàlid i és necessari obtenir-ne un de nou per tornar a identificar-se.
Quant al registre en el sistema Cl@ve, no es revoca mentre no variïn les dades amb què es va registrar.
Si canvies de número de telèfon hauràs de comunicar la modificació mitjançant alguna de les vies disponibles:
Per internet, accedint a "Modificar el telèfon amb certificat o DNI electrònic" o "Modificar el número de telèfon associat a Cl@ve per VideoLlamada", disponibles en l'apartat "Altres tràmits" del portal "Registre Cl@ve" en la pàgina web.
En l'aplicació per a dispositius mòbils "Cl@ve PIN", entrant en la categoria "Gestions" situada a la part inferior de la finestra i prement "Modificar el número de telèfon.Associat a Cl@ve".En aquell moment tindràs dues opcions per realitzar el canvi:"Amb certificat o DNIi (WEB)" que connectarà amb el web i que requereix tenir instal·lat al dispositiu un certificat/DNI electrònic o "Per videotrucada" que et connecta amb un operador.En aquest cas, serà necessari que el dispositiu tingui activat el so i la cambra;a més tingues a mà el teu document d'identitat, que hauràs de mostrar a l'empleat públic per identificar-te.Recorda que només pots utilitzar aquest servei en nom propi.És necessari que l'aplicació Zoom estigui instal·lada al dispositiu;si no ho està, descarrega-la des de la botiga d'aplicacions.
Presencialment en una oficina d'inscripcions, amb cita prèvia.