Com registrar-se en Cl@ve
Saltar índex de la informacióRegistre presencial en el sistema Cl@ve (nivell avançat)
La plataforma Cl@ve d'identificació electrònica dona cobertura d'ús als diferents organismes del Sector Públic Administratiu Estatal.
El registre en aquest sistema d'identificació electrònica pot realitzar-se per Internet des de les gestions de Cl@ve amb CSV (amb prèvia solicitud de carta d'invitació), amb videoidentificació utilitzant l'APP Cl@ve (actualment només per a ciutadans espanyols amb un DNI en vigor) o amb signatura digital (certificat o DNI electrònic).
En cas que desitgis registrar-te presencialment, pots utilitzar el cercador d'oficines que es troba en el portal Punt d'Accés General. Ten en compte que si realitzes el registre en una oficina de l'Agència Tributària és necessari sol·licitar cita a través d'Internet o trucant al 91 290 13 40 o 901 200 351.
Des de l'APP Cl@ve també tens accés a la informació necessària per al registre presencial.
Cita per Internet
Accedeix al servei "Assistència i Cita per a particulars" i introdueix les dades requerides (DNI /NIE i el nom i cognoms). Després prem "Següent".
A continuació, selecciona "Altres gestions" i marca, en l'apartat de selecció del servei de la cita, "Identificació electrònica", "Registre en Cl@ve".
Una vegada indicada la província o el codi postal l'aplicació de cita t'oferirà la possibilitat de descarregar-te l'APP Cl@ve amb la que podràs registrar-te mitjançant videoidentificació, que permet als ciutadans registrar-se de forma remota, sense necessitat de desplaçaments i amb total garantia de seguretat o seleccionar una cita en l'Administració o Delegació més pròxima al teu domicili.