Salta al contingut principal
Guia per a la cessió d'informació tributària per vies electròniques a les Administracions Públiques per a l'exercici de les seves competències (PROTGEN)

3.1.4. Consultes en la Seu electrònica vinculades a aquest servei

  1. Consulta de peticions Nova finestra

    Permet consultar l'històric de les sol·licituds realitzades.

    Es mostra la relació de sol·licituds realitzades amb el mateix certificat electrònic.

    Prement sobre una determinada petició és possible obtenir informació detallada dels fitxers intercanviats.

  2. Comprovació de dades subministrades i comparació de fitxers Nova finestra

    Està dirigida als òrgans de fiscalització dels organismes peticionaris i permet comprovar un a un les dades facilitades per l'Agència Tributària respecte de qualsevol dels interessats inclosos en el fitxer de resposta.

    Per realitzar aquesta consulta no es requereix certificat d'usuari; n'hi haurà prou amb introduir el NIF de l'interessat i el codi d'11 posicions del camp “referència” que correspon a aquell NIF.

    Així mateix, en la Seu electrònica de l'Agència Tributària, en el tràmit general de Comparació de documents mitjançant codi segur de verificació (CSV) Nova finestra, pot comparar-se qualsevol fitxer intercanviat si es disposa del seu codi segur de verificació i amb certificat electrònic.

  3. Consulta d'organisme: persones i subministraments autoritzat Nova finestra

    Mostra dades històriques de les persones i subministraments autoritzats de l'Administració Pública consultant sempre que l'organisme es trobi en situació d'alta.

    L'Administració pública consultant podrà veure en un primer nivell una llista de tots els organismes que comparteixen el mateix NIF d'entrada. Per a cadascun d'ells s'indica l'àmbit (estatal, autonòmic o local), el nombre de persones autoritzades (d'alta o de baixa), el nombre de subministraments autoritzats, i si és adscrit (és a dir, si és un departament sense NIF propi) o no.

    Punxant sobre els números inclosos en la llista, s'accedeix al nivell successiu, per obtenir el detall dels subministraments que té autoritzat l'organisme o el llistat dels empleats públics que figuren d'alta o de baixa.

    En el llistat d'empleats públics, per a cadascun d'ells s'especifica la data d'alta i, si escau, de baixa, així com el nombre de subministraments als que està autoritzat. Com en el cas dels organismes, si es punxa sobre aquesta xifra, s'accedirà al llistat individual de subministraments autoritzats.

    Per a l'ús d'aquesta consulta es requereix Certificat de Representant de Persona Jurídica (PJ) o Certificat de Representant d'Entitat sense Personalitat Jurídica (ESPJ).

  4. Consulta del ciutadà de certificats expedits a tercers Nova finestra

    Mitjançant aquesta qualsevol ciutadà pot conèixer els subministraments de les seves dades que l'Agència Tributària hagi realitzat a unes altres Administracions Públiques amb el seu consentiment. Per a la realització d'aquesta consulta, el ciutadà ha de disposar del seu propi certificat electrònic o DNI electrònic.

    Amb aquesta consulta es dona resposta al dret d'accés recollit en l'article 13 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels digitals, que inclou l'obtenció de la informació dels destinataris o les categories de destinataris als que es van comunicar o seran comunicats les dades personals.

    Per a més informació tècnica sobre aquesta via es pot contactar amb:

    CAT – Centre d'Atenció Telefónica de l'AEAT

    • Telèfon: 901 200 349

    • Adreça electrònica: CATENTIDADES@CORREO.AEAT.ES