APP Cl@ve en Android
Saltar índice da informaciónXestións
A APP Cl@ve integra tamén a xestión de servizos relacionados con Cl@ve. Na icona da interrogación de cada opción pode encontrar unha descrición de cada unha delas .
Se se trata dun dispositivo que non está activado ofrece opcións para o rexistro en Cl@ve e para a activación do dispositivo.
Se se trata dun dispositivo que xa está activo, a opción será a de desactivación do dispositivo.
O menú "Os meus datos en Cl@ve" agrupa estes servizos:
-
Consultar os meus datos en Cl@ve mostra o DNI ou NIE dado de alta no sistema Cl@ve (ocultando algúns díxitos por seguridade con asteriscos), o número de teléfono asociado ao rexistro coa opción de modificaro (só móstrasse os tres últimos números por seguridade), o correo electrónico asociado, coa opción de modificaro, e a posibilidade de renunciar ao servizo se consideras que os datos non son correctos, por ser modificados sen o teu consentimento ou para evitar posibles accesos ata que poidas configurar os datos correctos.
-
Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve: permítese efectuar este cambio se ten certificado electrónico instalado na APP , ou con DNIE se o dispositivo ten NFC, ou mediante videochamada para o que cumprirá ter instalada a APP Zoom no dispositivo. Non obstante, o servizo de modificación do número de teléfono por videochamada non se encontra activo temporalmente.
-
Modificar o correo electrónico asociado a Cl@ve: neste caso solicitarase o dato de contraste: data de validez ou de expedición do DNI ou número de soporte en caso de NIE.
Despois solicítase o factor de seguridade que teña establecido o usuario para o dispositivo e accédese ao formulario para modificar o correo electrónico.
-
Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve: para subir o rexistro en Cl@ve ao nivel alto que requiren algúns organismos tamén se necesita certificado electrónico ou DNIE cun móbil con tecnoloxía NFC.
-
Renunciar a Cl@ve: requirirase o factor de desbloqueo do teu dispositivo móbil (pegada, patrón, Pin, etc).
Nota: Tras a renuncia, só poderás rexistrarche de novo presencialmente ou con certificado / DNI electrónico.
O acceso "As miñas peticións de Cl@ve Móbil" permíteche consultar as solicitudes de autenticación con Cl@ve Móbil que realizases mostrando a data, hora, organismo solicitante, tipo de petición (con código QR ou sen código QR) e se foi confirmada. Previamente deberás desbloquear o dispositivo (pin, patrón, pegada, recoñecemento facial, etc.)
Podes establecer filtros segundo o estado e tipo de código, o organismo solicitante e as datas desde/ata da solicitude. Na icona das raias, podes establecer a orde en que se mostren as peticións.
O menú "Cl@ve Permanente" inclúe as seguintes xestións relacionadas con "Cl@ve Permanente":
-
Rexenerar código de activación de Cl@ve Permanente. Indica o dato de contraste solicitado en función do documento (data do DNI ou número de soporte do NIE ), confirma o factor de autenticación do dispositivo e accederás ao servizo de rexeneración do código de activación para Cl@ve Permanente.
-
Activación de usuario de Cl@ve Permanente. Enlaza a este servizo da páxina web da Seguridade Social desde o navegador predeterminado no teu dispositivo.
-
Xestión do contrasinal de Cl@ve Permanente. Permite realizar un cambio de contrasinal, recuperar un contrasinal esquecido ou dar de baixa o usuario de Cl@ve Permanente.
A opción "Revogar o certificado de Cl@ve Sinatura" revoga o certificado electrónico centralizado asociado a Cl@ve Sinatura.