APP Cl@ve en Android
Saltar índice da informaciónXestións
A APP Cl@ve integra tamén a xestión de servizos relacionados con Cl@ve. Na icona da interrogación de cada opción pode encontrar unha descrición de cada unha delas .
Se se trata dun dispositivo que non está activado mostrarase a opción "Iniciar sesión" para activar o dispositivo. Introduce o teu DNI ou NIE e o dato de contraste e pulsa "CONTINUAR".

Se non estás rexistrado a APP dáche opción a rexistrarche de forma inmediata mediante videoidentificación, con certificado electrónico ou DNIE ; tamén poderás rexistrarche presencialmente nunha oficina de rexistro. Se xa estás rexistrado en Cl@ve poderás identificarche cun código por SMS, con certificado electrónico ou con DNIE.

Se se trata dun dispositivo que xa está activo, a opción será a de desactivación do dispositivo pulsando "Pechar sesión".


Xestións dispoñibles na APP Cl@ve:
Os meus datos en Cl@ve
Este apartado permíteche consultar o DNI ou NIE dado de alta no sistema Cl@ve. Por defecto, algúns díxitos do usuario aparecen con asteriscos por seguridade, non obstante, podes seleccioner se facero visible ou ofuscarlo para a APP pulsando sobre a icona "Mostrar".

Desde a "Área persoal", situado na icona da parte superior dereita podes acceder á consulta dos teus datos en Cl@ve e pechar a sesión. Se cierrras sesión, a próxima vez que abras a APP deberás iniciar sesión introducindo novamente os teus datos identificativos e activando o dispositivo cunha SMS, certificado electrónico ou DNIE.

Ademais, tes estoutras opcións:
-
Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve: podes efectuar este cambio se tes o certificado electrónico instalado no dispositivo, ou con DNIE se o dispositivo ten NFC. Tamén podes cambiar o número de teléfono presencialmente nunha oficina de rexistro.

-
Modificar o correo electrónico asociado a Cl@ve: neste caso solicitarase o dato de contraste: data de validez ou de expedición do DNI ou número de soporte en caso de NIE.

Despois solicítase o factor de seguridade que teña establecido o usuario para o dispositivo e accédese ao formulario para modificar o correo electrónico.

-
Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve: para subir o rexistro en Cl@ve ao nivel alto que requiren algúns organismos tamén se necesita certificado electrónico ou DNIE cun móbil con tecnoloxía NFC. Tamén podes obter un nivel superior de rexistro en Cl@ve presencialmente nunha oficina de rexistro.

-
Renunciar a Cl@ve: requirirase o factor de desbloqueo do teu dispositivo móbil (pegada, patrón, Pin, etc).


Nota: Tras a renuncia, poderás rexistrarche de novo presencialmente, mediante videoidentificación ou con certificado/ DNI electrónico.
As miñas peticións de Cl@ve Móbil
O acceso permíteche consultar as solicitudes de autenticación con Cl@ve Móbil que realizases mostrando a data, hora, organismo solicitante, tipo de petición (con código QR, sen código QR ou con SMS ) e se foi confirmada. Previamente deberás desbloquear o dispositivo (pin, patrón, pegada, recoñecemento facial, etc.)

Podes establecer filtros segundo o estado e tipo de código, o organismo solicitante e as datas desde/ata da solicitude. Na icona das raias, podes establecer a orde en que se mostren as peticións.

Cl@ve Permanente
Inclúe as seguintes xestións relacionadas con "Cl@ve Permanente":

-
Rexenerar código de activación de Cl@ve Permanente. Indica o dato de contraste solicitado en función do documento (data do DNI ou número de soporte do NIE ), confirma o factor de autenticación do dispositivo e accederás ao servizo de rexeneración do código de activación para Cl@ve Permanente.


-
Xestionar contrasinal de Cl@ve Permanente. Permite realizar un cambio de contrasinal, recuperar un contrasinal esquecido ou dar de baixa o usuario de Cl@ve Permanente.

Cl@ve Sinatura
Neste apartado encontrarás os servizos de renovación e revogación de Cl@ve Sinatura.
-
A opción "Renovar rexistro nivel alto para Cl@ve Sinatura con DNI electrónico" permite renovar o rexistro avanzado en Cl@ve mediante DNI electrónico para seguir utilizando a sinatura electrónica en trámites oficiais. Cómpre cada cinco anos para manter a validez do certificado e garantir o acceso seguro a servizos públicos.

A propia aplicación ofréceche os pasos que hai que seguir para o uso do DNIE no teu dispositivo. Activa a tecnoloxía NFC, introduce o número CAN do teu DNI e pexa o DNIE ao dispositivo móbil cando cho indique, non retírelo mentres non se completase o proceso.
-
Desde "Revogar o certificado de Cl@ve Sinatura" podes revogar o certificado electrónico centralizado asociado a Cl@ve Sinatura.

