APP Cl@ve en iOS
Saltar índice da informaciónActivación do dispositivo
O proceso de activación da APP non cumprirá se o usuario xa tiña rexistrado este dispositivo en Cl@ve PIN xa que ao instalar a aplicación, só indicando o patrón de seguridade do dispositivo, este quedará activado.
En caso contrario, para activar o dispositivo, o primeiro paso será indicar o DNI ou NIE e o dato de contraste que corresponda:
- Data de validez, para DNI ;
- Data de expedición, para DNI permanente (01-01-9999);
- Número de soporte, se é un NIE.
Na parte inferior dispós da ligazón "Como obter a data de validez do seu DNI (ou a data de expedición se é un DNI permanente)?" que che dirixe ao contido de axuda que explica detalladamente como localizar este dato nos distintos tipos de documento de identidade existente.
Para indicar a data do documento activarase o selector de día , mes e ano do dispositivo; unha vez seleccionada, pulsa "Aceptar".
Se se trata dun NIE, sitúache no campo "Nº soporte" e completao co teu número de soporte. Neste caso tamén dispós da ligazón de axuda "Como obter o número de soporte do seu NIE ?" en que che indicamos onde localízase o soporte no teu documento ou tarxeta e como tes que consignaro.
Se o usuario non está rexistrado en Cl@ve, a APP ofrece a posibilidade de rexistrarse nese momento.
-
Se seleccionas "Con certificado electrónico" a APP permitirache escoller o certificado electrónico instalado na aplicación (se non o tes tamén poderás importaro nese momento). Neste caso quedarás rexistrado nun nivel avanzado.
-
Se seleccionas "Por videochamada" (Temporalmente non se encontra dispoñible ), comunicarache cun axente que procederá ao rexistro nese momento (necesitas ter instalada a APP ZOOM no dispositivo e ademais activar a cámara e o son).
-
Se seleccionas "Mediante carta ao domicilio fiscal" poderás solicitar o envío da carta ao teu domicilio fiscal e, unha vez recibida, rexistrarche co código CSV (Código Seguro de Verificación) da carta.
-
Tamén podes seleccionar o rexistro presencial.
Se o usuario xa está rexistrado en Cl@ve, pásase ao proceso de activación do usuario, para o que se ofrecen varias alternativas:
-
Activar por SMS. Enviarase unha SMS ao teléfono móbil asociado ao rexistro en Cl@ve cun código de activación de 6 caracteres numéricos que terá unha validez de 5 minutos. Introduce o código que recibiches. No caso de que cumpra actualizar o número de teléfono asociado a Cl@ve, podes utilizar a opción "CAMBIAR Nº TELÉFONO" para enlazar co servizo de modificar número de teléfono mediante videochamada ou con certificado. Non obstante, a opción de modificación de número de teléfono por videochamada temporalmente non se encontra activo.
Despois pulsa "Activar dispositivo". Se non recibes a SMS ou finaliza o contador do tempo e, polo tanto, caduca o código, podes pulsar "Reenviar código" para que che enviemos unha nova mensaxe. Se o proceso se realiza correctamente mostrarase un aviso indicando que se activou o dispositivo correctamente e que un usuario só pode quedar activado nun dispositivo.
-
Activar con certificado electrónico. Neste caso cumprirá dispor dun certificado software instalado na aplicación. En primeiro lugar, a APP solicítache o mecanismo de seguridade para desbloquear o dispositivo. Se aínda non está instalado, pulsa "Engadir certificado".
Escolle o ficheiro PFX ou P12 coa copia do certificado na situación en que o teñas gardado. Introduce o contrasinal que estableceses para protexer a clave privada do certificado. Despois, pulsa "Instalar certificado". De novo solicitarase o mecanismo de autenticación do dispositivo. Se a activación se realizou correctamente mostrarase o aviso "Dispositivo activado".