APP Cl@ve en iOS
Saltar índice da informaciónActivación do dispositivo
Para activar o dispositivo, o primeiro paso será indicar o DNI ou NIE e o dato de contraste que corresponda:
- Data de validez, para DNI ;
- Data de expedición, para DNI permanente (01-01-9999);
- Número de soporte, se é un NIE.
Na parte inferior dispós da ligazón "Como obter a data de validez do seu DNI (ou a data de expedición se é un DNI permanente)?" que che dirixe ao contido de axuda que explica detalladamente como localizar este dato nos distintos tipos de documento de identidade existente.
Para indicar a data do documento activarase o selector de día, mes e ano do dispositivo; unha vez seleccionada, pulsa "Aceptar".
Se se trata dun NIE, sitúache no campo "Nº soporte" e completao co teu número de soporte. Neste caso tamén dispós da ligazón de axuda "Como obter o número de soporte do seu NIE ?" en que che indicamos onde localízase o soporte no teu documento ou tarxeta e como tes que consignaro.
Se o usuario non está rexistrado en Cl@ve, a APP ofrece a posibilidade de rexistrarse nese momento.
-
Se seleccionas "Con certificado electrónico" a APP permitirache escoller o certificado electrónico instalado no dispositivo. Neste caso quedarás rexistrado nun nivel avanzado.
-
Se seleccionas "Mediante videoidentificación", deberás ter un teléfono móbil con boa conexión, cámara e micrófono. Un lugar ben iluminado, con fondo neutro. A aplicación guiarache paso a paso e gravará un vídeo mostrando o DNI (anverso e reverso) e o rostro completo.
-
Tamén podes seleccionar o rexistro presencial.
Se o usuario xa está rexistrado en Cl@ve, pásase ao proceso de activación do usuario, para o que se ofrecen varias alternativas:
-
Activar por SMS. Enviarase unha SMS ao teléfono móbil asociado ao rexistro en Cl@ve cun código de activación de 6 caracteres numéricos que terá unha validez de 5 minutos. Introduce o código que recibiches. No caso de que cumpra actualizar o número de teléfono asociado a Cl@ve, podes utilizar a opción "CAMBIAR Nº TELÉFONO" para enlazar co servizo de modificar número de teléfono mediante videochamada ou con certificado. Non obstante, a opción de modificación de número de teléfono por videochamada temporalmente non se encontra activo.
Despois pulsa "Activar dispositivo". Se non recibes a SMS ou finaliza o contador do tempo e, polo tanto, caduca o código, podes pulsar "Reenviar código" para que che enviemos unha nova mensaxe. Se o proceso se realiza correctamente mostrarase un aviso indicando que se activou o dispositivo correctamente e que un usuario só pode quedar activado nun dispositivo.
-
Activar con certificado electrónico. Neste caso cumprirá dispor dun certificado software instalado no dispositivo. Abrirase unha nova xanela cos certificados instalados no dispositivo, pulsa sobre o certificado do teu interese.
Mostraranse os apelidos e nome canda o DNI ou NIE do certificado electrónico seleccionado. Se é correcto pulsa "INICIAR SESIÓN". Na seguinte xanela pulsa "OK".
Se a activación se realizou correctamente mostrarase o aviso "Iniciaches a túa sesión na APP Cl@ve . Pulsa "CONTINUAR".