APP Cl@ve en iOS
Saltar índice da informaciónXestións
A APP Cl@ve integra tamén a xestión de servizos relacionados con Cl@ve. Na icona da interrogación de cada opción podes encontrar unha descrición de cada unha delas .
Se se trata dun dispositivo que non está activado ofrece opcións para o rexistro en Cl@ve e para a activación do dispositivo.
Se se trata dun dispositivo que xa está activo, a opción será a de desactivación do dispositivo.
O menú "Os meus datos en Cl@ve" agrupa estes servizos:
- Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve: permítese efectuar este cambio se ten certificado electrónico instalado na APP ou mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ) para o que cumprirá ter instalada a APP Zoom no dispositivo.
- Modificar o correo electrónico asociado a Cl@ve: neste caso solicitarase o dato de contraste: data de validez ou de expedición do DNI ou número de soporte en caso de NIE.
Despois solicítase o factor de seguridade que teña establecido o usuario para o dispositivo e accédese ao formulario para modificar o correo electrónico.
- Obter un nivel de seguridade superior en Cl@ve: para subir o rexistro en Cl@ve ao nivel alto que requiren algúns organismos tamén se necesita certificado electrónico.
- Renunciar a Cl@ve: requírese o factor de desbloqueo do dispositivo.
O acceso "As miñas peticións de Cl@ve Móbil" permíteche consultar as solicitudes de autenticación con Cl@ve Móbil que realizases mostrando a data, hora, organismo solicitante, tipo de petición (con código QR ou sen código QR) e se foi confirmada. Previamente deberás desbloquear o dispositivo (pin, patrón, pegada, recoñecemento facial, etc.)
O menú "Cl@ve Permanente" inclúe as seguintes xestións relacionadas con Cl@ve Permanente:
- Rexenerar código de activación de Cl@ve Permanente. Indica o dato de contraste solicitado en función do documento (data do DNI ou número de soporte do NIE ), confirma o factor de autenticación do dispositivo e accederás ao servizo de rexeneración do código de activación para Cl@ve Permanente.
- Activación de usuario de Cl@ve Permanente. Enlaza a este servizo da páxina web da Seguridade Social desde o navegador predeterminado no teu dispositivo.
- Xestión do contrasinal de Cl@ve Permanente. Permite realizar un cambio de contrasinal, recuperar un contrasinal esquecido ou dar de baixa o usuario de Cl@ve Permanente.
A opción "Revogar o certificado de Cl@ve Sinatura" revoga o certificado electrónico centralizado asociado a Cl@ve Sinatura.