APP Cl@ve en iOS
Saltar índice da informaciónFuncionamento da APP
Tras activar o dispositivo, mostrarase unha xanela indicando que non tes pendente ningunha petición de autenticación ou PIN.
A nova APP non dispón dunha opción para obter un PIN; o usuario só terá que permitir a autenticación que se iniciou ao realizar un trámite desde un navegador web ou unha aplicación móbil.
Se accedes desde a web de organismos distintos á AEAT, mostrarase a pasarela Cl@ve con accesos diferenciados para Cl@ve Móbil e Cl@ve PIN.
Se accedes a xestións na web da AEAT, na xanela de identificación fai clic en "Cl@ve Móbil (inclúe Cl@ve PIN)".
Acceso con Cl@ve Móbil
A continuación mostrarase a petición de autenticación cos datos do organismo solicitante, o contador de 5 minutos que é o tempo de validez da petición e a indicación de que che dirixas á APP para escanear o código QR e confirmar a petición. Disporás tamén da alternativa de acceso coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR por se fallase a opción de escanear o código QR.
Na APP , pulsa "Escanear código QR" e enfoca co lector o código QR. Indicarase que existe unha petición de autenticación con Cl@ve Móbil e que verifiques que os datos coinciden cos que apareceron antes. Pulsa "Confirmar".
Despois cumprirá que o usuario introduza o factor de autenticación establecido para o dispositivo.
Finalmente, na APP mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e, no navegador web, accederás a xestión que intentabas realizar xa autenticado.
Acceso con DNI ou NIE
Se non podes escanear o códig QR dispós da alternativa de acceso coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR pulsando sobre "...continuar coa autenticación por Cl@ve Móbil sen lectura do QR ".
Na pantalla de identificación indica o DNI ou NIE e o dato de contraste que corresponda:
- Data de validez, para DNI ;
- Data de expedición, para DNI permanente (01-01-9999);
- Número de soporte, se é un NIE.
Se o usuario está activo na APP Cl@ve, mostrarase a petición de autenticación cos datos do DNI /NIE, do organismo solicitante, o contador de 5 minutos que é o tempo de validez da petición e a indicación de que che dirixas á APP para confirmar a petición.
A continuación abre a APP ou a notificación push ou aviso que apareza na mesma. Indicarase que existe unha petición de autenticación con Cl@ve Móbil que coincide cos datos que apareceron na petición ao realizar o trámite. Pulsa "Confirmar"; por seguridade solicitarase unha segunda confirmación.
Despois cumprirá que o usuario introduza o factor de autenticación establecido para o dispositivo (pegada, PIN, patrón, recoñecemento facial, etc.). Finalmente, mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e poderás regresar á xestión que intentabas realizar xa autenticado.
Autenticación con CL@VE PIN
Desde outros organismos distintos á AEAT enlazarase coa pasarela Cl@ve e poderás seleccionar o acceso con Cl@ve PIN.
Ademais, se na web da AEAT identifícasche con DNI /NIE, pasados 59 segundos mostrarase a opción "...pode acceder cun PIN por SMS".
Recibirás unha SMS co PIN ou, se abres a APP, introduce o factor de autenticación e poderás visualizar o PIN co contador do tempo de validez do PIN (10 minutos) e a opción para copiaro.
Nota: O PIN tamén se envía por SMS ao teléfono móbil rexistrado en Cl@ve.
Outra vez no navegador, introduce o PIN e pulsar "Acceder" para identificarche con Cl@ve.