Xestións dispoñibles na APP-AEAT
Saltar índice da informaciónAsistencia e cita
O bloque "Asistencia e Cita" permíteche acceder a varios apartados: "Asistencia e Cita", "Catálogo de servizos de asistencia", "Ferramentas de asistencia virtual", "Acceso a unha videochamada previamente acordada" e "Identificación electrónica".
No apartado "Asistencia e Cita" poderás solicitar cita para ser atendido nas oficinas da AEAT. Encontrarás unha ligazón ás instrucións sobre cita no apartado "Contido relacionado" desta axuda.
Ao pulsar sobre "Catálogo de servizos de asistencia" accederás á información sobre os diferentes servizos de asistencia que presta a Axencia Tributaria e as diferentes canles polos que podes acceder.
No apartado "Ferramentas de asistencia virtual" ofrécese un servizo de información e asistencia en liña para resolver as túas dúbidas.
As ferramentas de asistencia virtual clasifícanse en:
-
"Ferramentas de asistencia virtual de IRPF", neste apartado encontrarás o "Asistente virtual de Renda " ao que poderás formular as túas propias preguntas, que se responderán de forma personalizada e as dúbidas máis habituais de Campaña de Renda. Ademais a través deste asistente, se necesitas información adicional podes acceder ao Informador de Renda que che permitirá ir seleccionando entre distintas opcións ata chegar á resposta que necesitas, ou ben ao chat atendido por especialistas da Administración Dixital Integral.
-
"Ferramentas de asistencia virtual de Censos e IAE", con estas ferramentas "Buscador de actividades e as súas obrigas tributarias" e "Informador Censual". Con estas ferramentas de asistencia virtual obterás resposta ás preguntas máis habituais relacionadas co Censo de obrigados tributarios tanto de carácter persoal como as que afectan ao exercicio de actividades económicas. Tamén che dirán o epígrafe do IAE das actividades empresariais ou profesionais e as túas obrigas tributarias e censuais.
-
"Ferramentas de asistencia virtual de IVE" co "Asistente virtual IVE", o "Localizador de Entrega de Bens", o "Localizador de Prestación de Servizos", o "Cualificador inmobiliario", a "Calculadora de prazos para facturas rectificativas", a "Calculadora de pro ratas" e a "Calculadora de sectores diferenciados". A través destas ferramentas podes solicitar a axuda dun especialista por chat, solicitar cita ou pedir unha consulta por escrito.
-
"Ferramentas de asistencia virtual do SII" onde encontrarás o "Asistente virtual SII" e a "Calculadora de prazos do SII". Estas ferramentas permítenche resolver dúbidas relacionadas coa xestión da Subministración Inmediata de Información- SII, incluíndo cadros de persoal de rexistro, así como calcular os prazos e períodos de rexistro.
- "Ferramentas de asistencia virtual de Non residentes" para contribuíntes que obteñen rendas en territorio español sen mediación de establecemento permanente. Selecciona as opcións nos desdobrables e os resultados mostraranse ao final.
-
"Ferramentas de asistencia virtual para Pagar, aprazar e consultar débedas" coa "Calculadora de prazos de pagamento", a "Calculadora de intereses e adiamentos" e o "Cálculo do importe embargable de soldos". Aquí dispós de varias calculadoras interactivas que che permiten calcular os prazos de pagamento dos diferentes tipos de débedas en período voluntario ou executivo, así como os xuros de mora correspondentes.
-
"Ferramentas de asistencia virtual de Aduanas e Impostos Especiais" onde poderás utilizar o "Cálculo do volume de hidrocarburos a 15º C", "CLASS. Clasificación arancelaria" e o "Informador de Aduanas: Envases de Plástico Non Reutilizables".
O apartado "Acceso a unha videochamada previamente acordada" permíteche acceder a unha sesión de videochamada acordada nun servizo de asistencia dixital previo.
Nunha primeira xanela podes efectuar unha "Videochamada de proba" antes de continuar para comprobar se o teu dispositivo está preparado. Se esta proba non funciona, o operador non che poderá atender.
Ten en conta que, para acceder a este servizo, previamente un operador ou axente ten que acordar contigo unha videoasistencia.
É recomendable que teñas instalado no dispositivo móbil o cliente zoom dispoñible en diferentes plataformas e utilícelo.
Unha vez realizada a videochamada de proba pulsa "Continuar". Despois, marca o recadro "Accedín á videochamada de proba e verifiquei que o meu dispositivo está configurado para acceder á videoasistencia "e pulsa "Acceder á videoasistencia ".
Utilizando a aplicación Zoom dá os permisos necesarios para poder acceder á reunión.
En "Identificación electrónica" dáche paso aos trámites "Xestións de Cl@ve" que instala ou abre (se xa tela instalada) a APP Cl@ve , "Certificado e DNI electrónico" que che conecta coa páxina web para consultar a información relacionada con este sistema de identificación. En "Número de referencia" vas encontrar ligazóns á información sobre o número de referencia e como obtero. "Sen identificación" infórmache sobre outras formas de realizar trámites cun expediente introducindo un dato de contraste sen necesidade de identificarche, por exemplo, un CSV se recibiches unha notificación/comunicación ou o código de expediente.