Xestións dispoñibles na APP-AEAT
Saltar índice da informaciónOutras xestións: Os meus documentos pendentes de sinatura
No bloque "Outro xestións" encóntrase o acceso aos "meus "documentos pendente de sinatura" que permite aos contribuíntes asinar os documentos desde a APP- AEAT, o acceso require identificación mediante Cl@ve, certificado electrónico software (sistemas Android e iOS) ou DNI electróinco (sistema Android).
Unha vez identificado, entras na xanela "Portafirmas" onde podes consultar os documentos pendentes de sinatura e os xa asinados.
Por defecto ábrese a pestana "PENDENTES" coas columnas: "Clave", "Descrición", "CSV", "Data de alta" e "Estado solicitude". Pulsa sobre o código da columna "Clave", para acceder ao contido do documento que vas asinar.
Na seguinte xanela infórmase dos datos do asinante e os datos do documento, coa descrición do tipo de documento e o procedemento ao que pertence. Na parte inferior mostrarase o documento en PDF que poderás gardar no teu dispositivo.
Revisa o contido e pulsa o botón "Asinar Enviar", marca o recadro "Conforme" e pulsa de novo "Asinar Enviar" para proceder á sinatura do documento electronicamente.
Obterás un novo PDF do documento e na última folla, un cadro na parte inferior co texto "Documento asinado electronicamente... Relación de asinantes" e o correspondente CSV, que confirma que o procedemento se realizou correctamente.
Poderás volver visualizar e descargar o PDF dos documentos que asinaches desde a pestana "ASINADOS" pulsando sobre o código da columna "Clave".