Solicitude dun certificado tributario de IRPF
Para a obtención dun certificado tributario de IRPF podes utilizar unha destas vías:
-
De forma electrónica na páxina web, para o que cómpre dispor dalgún dos seguintes medios electrónicos de identificación: Certificado electrónico, DNI electrónico ou Cl@ve. Tamén podes identificarche mediante o número de referencia da campaña actual previamente facilitado pola Axencia Tributaria.
-
A través da APP da Axencia Tributaria.
-
Telefonicamente, solicitando cita. Para realizar a solicitude do certificado por esta vía deberás identificarche con Cl@ve.
-
De forma presencial en Delegacións e Administracións da Axencia Tributaria, con cita.
Para solicitar por Internet unha certificación tributaria de IRPF en que conste toda a información relativa á declaración de Renda, accede ao apartado "Todas as xestións", "Certificados", "Declaracións Tributairas", "Certificados tributarios. Expedición de certificados tributarios. IRPF", "Solicitude".
No caso de que o contribuínte non presentase declaración de Renda e non estivese obrigado a presentara, segundo os datos en poder da AEAT, expedirase un certificado negativo de Renda, que inclúe as imputacións que lle constan á Axencia Tributaria, agás nos supostos en que non conste información relativa a rendas ou rendementos imputables polo IRPF facendo constar a devandita circunstancia.
Se o contribuínte presentou declaración de Renda indicarase a modalidade de tributación en que se presentou, individual ou conxunta, e analizaranse datos económicos e persoais relativos á declaración.
O certificado tributario xerarase automaticamente, sempre que se dean os requisitos para a súa obtención.
Nota: Se optas polo acceso con referencia, independentemente do exercicio fiscal para o que solicitas a certificación de IRPF, deberás identificarche coa última referencia obtida da campaña actual de Renda.
Tras identificarche con calquera dos medios habilitados e acceder ao formulario de solicitude, selecciona no desdobrable o exercicio fiscal para o que solicitas o certificado. Unicamente cumprirá completar o DNI / NIE e os apelidos e nome en caso de solicitar o certificado en representación de terceiros. Finalmente, pulsa "Validar solicitude".
Revisa os datos da solicitude e fai clic en "Asinar Enviar".
Mostrarase a información que se vai a enviar e os datos do asinante. Para continuar, marca o recadro "Conforme" e pulsa o botón "Asinar e Enviar".
A obtención da certificación é inmediata. No paso 3 fai clic en "Descargar documento" para visualizar o certificado tributario de IRPF en formato PDF. Se se produce algún problema na visualización, recomendamos instalar un visor de PDF compatible co seu sistema operativo e actualizado.
En caso de non gardar o PDF da certificación, poderás recuperaro en calquera momento a través de "Consulta de certificados expedidos", dentro das xestións relativas a "Certificados" que encontrarás en "Todas as xestións" (situado na parte superior da web) utilizando o mesmo certificado electrónico ou mediante Cl@ve.
Unha vez que che identificases, en primeiro lugar, debes seleccionar o tipo de certificado que vas descargar no desdobrable, neste caso "IRPF", e pulsar "Enviar".
Para a recollida da certificación cómpre introducir un destes dous datos (son excluíntes): o código electrónico da solicitude composto por 16 caracteres que aparece na folla resposta da solicitude ou o intervalo de datas en que se solicitou o certificado. Recomendamos conservar o código electrónico que se devolve ao realizar a solicitude.
Unha vez introducidos os datos requiridos para obter a certificación, mostrarase un resumo dos datos da solicitude. Pulsa sobre a ligazón inferior "Prema aquí para recoller o certificado" para obter o PDF coa certificación.
Poderás tanto recuperar a certificación como confirmar a autenticidade do documento a través do "Cotexo de documentos electrónicos mediante código seguro de verificación" dispoñible no bloque destacado da páxina de inicio "Notificacións e cotexo de documentos".
Se non fóra posible solicitar a certificación a través da páxina web, podes acudir á túa Administración para obtera. A certificación poderá entregarse nese mesmo momento ou enviarse por correo ordinario ao domicilio fiscal ou a través da DEHú e poderá acudir o propio contribuínte ou un representante.
Lembra que para acudir á Administración a tramitar a certificación cómpre solicitar cita.
Convén ter en conta que, en relación ao formato da certificación, o espazo dedicado ao código de barras, número de comunicación e domicilio a efecto de notificacións situadas na parte superior dereita do documento, pode variar en función da forma de entrega da certificación, non mostrandose estes datos en certos casos.