Solicitude dun certificado tributario de IRPF
Para a obtención dun certificado tributario de IRPF podes utilizar unha destas vías:
De forma electrónica na páxina web, para o que é necesario dispoñer dalgún dos seguintes medios electrónicos de identificación:Certificado electrónico, DNI electrónico ou Cl@ve PIN.Tamén podes identificarte mediante o número de referencia previamente facilitado pola Axencia Tributaria.
A través da APP da Axencia Tributaria.
Telefonicamente, logo de solicitude de cita.Para realizar a solicitude do certificado por esta vía deberás identificarche con Cl@ve PIN.
De forma presencial en Delegacións e Administracións da Axencia Tributaria, logo de solicitude de cita.
Para solicitar por internet unha certificación tributaria de IRPF na que conste toda a información relativa á declaración de Renda, accede a "Certificados tributarios.Expedición de certificados tributarios.IRPF"Solicitude".
No caso de que o contribuínte non tivese presentado declaración de Renda e non estivese obrigado a presentala, segundo os datos en poder da AEAT, expedirase un certificado negativo de Renda, que inclúe as imputacións que lle constan á Axencia Tributaria, salvo nos supostos nos que non conste información relativa a rendas ou rendementos imputables polo IRPF facendo constar a devandita circunstancia.
O certificado tributario xerarase automaticamente, sempre que se dean os requisitos para a súa obtención.
Indica o DNI /NIE e o dato de contraste solicitado para identificarte con Cl@ve PIN o número de referencia ou pulsa sobre o enlace para identificarte con certificado ou DNI electrónico.
Nota: Se optas polo acceso con referencia, independentemente do exercicio fiscal para o que solicitas a certificación de IRPF, deberás identificarte coa última referencia obtida da campaña actual de Renda.
Tras identificarte con calquera dos medios habilitados e acceder ao formulario de solicitude, selecciona no despregable o exercicio fiscal para o que solicitas o certificado.Unicamente será necesario completar o DNI / NIE e os apelidos e nome en caso de solicitar o certificado en representación de terceiros.Finalmente, pulsa "Validar solicitude".
Revisa os datos da solicitude e fai clic en "Asinar Enviar".
Mostrarase a información que se vai enviar e os datos do asinante.Para continuar, marca a casa "Conforme" e pulsa o botón "Asinar e Enviar".
A obtención da certificación é inmediata.No paso 3 visualízase o certificado tributario de IRPF en formato PDF.Pódese visualizar o PDF en pantalla completa facendo clic sobre o botón dispoñible.Se se produce algún problema na visualización, recomendamos instalar un visor de PDF compatible co seu sistema operativo e actualizado.
En caso de non gardar o PDF da certificación, poderás recuperalo en calquera momento a través de "Consulta de certificados expedidos", dentro das xestións relativas a "Certificados", que encontrarás en "todas as xestións" (situado na parte superior da web) utilizando o mesmo certificado electrónico ou mediante Cl@ve PIN.
Unha vez que te identifiques, en primeiro lugar, debes seleccionar o tipo de certificado que vas descargar no despregable, neste caso "IRPF", e pulsar "Enviar".
Para a recollida da certificación é necesario introducir un destes dous datos (son excluíntes):o código electrónico da solicitude composto por 16 carácteres que aparece na folla resposta da solicitude ou o intervalo de datas no que se solicitou o certificado.Recomendamos conservar o código electrónico que se devolve ao realizar a solicitude.
Unha vez introducidos os datos requiridos para obter a certificación, mostrarase un resumo dos datos da solicitude.Pulsa sobre o enlace inferior "Pinche aquí para recoller o certificado" para obter o PDF coa certificación.
Poderás tanto recuperar a certificación coma confirmar a autenticidade do documento a través do "Cotexo de documentos electrónicos mediante código seguro de verificación" dispoñible no bloque destacado da páxina de inicio "Notificacións e cotexo de documentos".
Se non fose posible solicitar a certificación a través da páxina web, podes acudir á túa Administración para obtela.A certificación poderá entregarse nese mesmo momento ou enviarse por correo ordinario ao domicilio fiscal ou a través da DEHú e poderá acudir o propio contribuínte ou un representante.
Recorda que para acudir á Administración a tramitar a certificación é necesario solicitar cita previa.
Convén ter en conta que, en relación ao formato da certificación, o espazo dedicado ao código de barras, número de comunicación e domicilio para efecto de notificacións situado na parte superior dereita do documento, pode variar en función da forma de entrega da certificación, non mostrándose estes datos en certos casos.