Petición de cita para colaboradores a través de Internet
A Axencia Tributaria dispón do servizo de solicitude de cita por Internet para acudir á Administración.
Os colaboradores sociais dispón dun acceso específico ao servizo de cita con certificado electrónico para solicitar as citas propias ou as dos seus representados.
A cita para colaboradores sociais está dispoñible para:
- Persoas físicas ou Persoas xurídicas pertencentes a Colaboradores Sociais.
- Persoas físicas que sexan Colaboradores Sociais delegados de Persoas Juridicas Colaboradores Sociais.
Se este é o teu caso, fai clic en "Asistencia e Cita para colaboradores sociais" e elixe o certificado do colaborador.
Para solicitar unha cita, entra en "Xestión de citas novas".
Paso 1. Para quen
No apartado "Quen acudirá ás citas "aparecerá por defecto o NIF, nome e apelidos do titular do certificado selecciónado, noutro caso, indica a persoa que irá á cita.
Podes solicitar cita para unha xestión propia, para os teus representados ou para ambos os dous. Pódense pedir citas ata un máximo de 9 contribuíntes, incluíndo a xestión propia.
Pulsa "Engadir novo contribuínte" e cobre os recadros NIF, nome e apelidos do primeiro representado, para indicar os datos do seguinte representado volve pulsar Engadir novo contribuínte" e así sucesivamente.
Ademais, se desexas pedir cita para unha xestión propia marca "Solicitar citas para xestión propia", neste caso aparecerá en primeiro lugar o NIF, nome e apelidos do colaborador social.
Pulsa "Seguinte" para continuar.
Paso 2. Para que
Selecciona directamente o procedemento ou servizo para o que se pide a cita. Os servizos móstranse agrupados en categorías. Se tes dúbidas sobre cal escoller, sitúa o cursor sobre a icona da interrogación para obter máis información sobre cada un deles . Podes elixir ata tres servizos de cita e, para cada servizo, debes indicar a que contribuíntes dos introducidos no paso 1 aplícanse.
Os contribuíntes sos poden ter unha cita viva por servizo.
Os servizos que se van seleccionando móstranse na mensaxe de resumo da dereita e pódense eliminar pulsando sobre a icona da papeleira.
Neste paso podes escoller ata 3 servizos distintos para esta cita.
Despois, pulsa "Seguinte".
Paso 3. Onde
Pódense ofrecer dous ou tres opcións. A opción "Nunha oficina da Axencia Tributaria que preste todos os servizos ao seu domicilio fiscal" só ofrécese se a oficina á que pertence o domicilio fiscal do xestor presta os servizos que se seleccionasen no "Paso 2. Para que".
Neste paso debes introducir os datos de contacto, un número de teléfono (admítense números estranxeiros) para que a Axencia Tributaria poida pórse en contacto contigo se cumprise, se o desexas podes solicitar o envío dun recordatorio da cita que recibirás nese mesmo momento tanto por SMS ao teléfono móbil indicado como por correo electrónico se seleccionas a devandita opción. Pulsa "Seguinte".
Se seleccionaches a cita nunha oficina dunha provincia ou unha oficina dun código postal concreta e hai máis dunha oficina que pode prestar os servizos, ao pulsar "Seguinte", móstrase unha pantalla para seleccionar a oficina.
Por último, pulsa "Seguinte".
Paso 4. Cando
Unha vez seleccionada unha oficina móstrase o calendario coas datas dispoñibles.
Consulta a axenda de prestación de servizo desa oficina e escolle un día entre os que aparezan dispoñibles, podendo navegar polos meses. Unha vez seleccionado o día no calendario activarase o botón "Seguinte".
Se os servizos solicitados se corresponden cun só servizo de cita, a dispoñibilidade é única. Neste caso, móstrase na parte inferior da pantalla do calendario os períodos horarios dispoñibles para a cita.
Se os servizos solicitados se corresponden con varios servizos de cita debes ollar a dispoñibilidade para cada un dos servizos. Neste caso, móstrase outra pantalla onde se informa os períodos horarios que hai dispoñibles, o tempo que vas ter que estar na oficina e a que hora se che atende en cada servizo.
Selecciona un dos horarios dispoñibles e pulsa "Confirmar".
A continuación, móstrase a mensaxe de confirmación da cita. Indícanse os datos asociados á cita: os servizos solicitados, o lugar da cita, a data e hora, os interesados (os teus representados), a persoa que acudirá á cita e a documentación necesaria.
Xestión de citas xa concedidas e pendentes de ser atendidas
Se accedes de novo ao menú para colaboradores poderás pedir outra cita ou consultar, modificar e anular unha cita xa concedida. Neste último caso, accede a "Xestión de citas xa concedidas e pendentes de ser atendidas".
Para localizar a cita solicitada para un terceiro podes filtrar por algún dos criterios de busca propostos indicando data da cita ou o destinatario.
Mostraranse os resultados de citas existentes. Activa o recadro das citas que queres modificar; na parte superior dispós das opcións para marcar ou desmarcar todas. Selecciona o servizo e pulsa sobre "Modificar cita/s" ou "Anular cita/s".