Petición de cita previa a través de internet
A solicitude de cita previa a través da sede electrónica consta de catro pasos:
PASO 1.Para quen
Se a xestión que vas realizar é para ti, selecciona a opción "A cita é para min".A solicitude de cita previa non require ningún sistema específico de identificación.Simplemente indica o teu NIF, nome e apelidos e pulsa "Seguinte".
Se a cita é para un terceiro, selecciona a opción "A cita é para outra persoa ou unha empresa".Neste caso, deberás indicar os datos da persoa ou empresa para a que é a cita e os datos da persoa que acudirá no seu nome.
PASO 2.Para que
No caso de que recibises unha notificación ou comunicación da Axencia Tributaria, para cuxa xestión desexes solicitar cita previa, selecciona a opción "Recibín unha carta" e achega o Código Seguro de Verificación de 16 carácteres que aparece ao pé da carta.
Se ao solicitar cita con CSV non estivese dispoñible o trámite, mostrarase unha mensaxe indicando esta situación e, nese caso, deberás seleccionar o servizo que corresponda.
Se non dispós de CSV ou o servizo non está dispoñible con CSV, marca "Outras xestións" e elixe directamente o servizo entre os dispoñibles no listado.
Os servizos móstranse agrupados en categorías. Escolle o servizo ao que necesitas acudir.Unha vez seleccionado comprobarás que, no cadro situado na marxe dereita, se inclúe o servizo para o que estás a solicitar a cita xunto aos teus datos.Pulsa "Seguinte" para continuar.
PASO 3.Selección de cita
Elixe a oficina da Axencia Tributaria á que desexas acudir.Para iso, selecciona a provincia no despregable ou introduce o código postal.
Ademais da posibilidade de seleccionar cita para acudir presencialmente a unha oficina da AEAT dependendo do servizo solicitado, é posible que se te ofreza a posibilidade de elixir unha cita para que un especialista se poña en contacto telefonicamente contigo, ou ben a posibilidade de atención inmediata mediante videollamada (por exemplo, no caso do rexistro en Cl@ve).
Marca a opción que prefiras e pulsa sobre a data e hora.Abrirase unha ventá emerxente cos días e franxas horarias dispoñibles.
Se non che interesan as citas suxeridas pola aplicación, podes filtrar por provincia ou código postal, data e hora para localizar outras opcións de cita dispoñibles.Pulsa o despregable "Filtros", marca os teus criterios de busca e fai clic en "Aplicar".
Para escoller a data e a franxa horaria, pulsa sobre o botón "Seleccionar" correspondente á opción elixida.O botón cambiará de cor e pasará a "Seleccionado" e engadiranse os datos escollidos no cadro da marxe dereita xunto aos teus datos.Pulsa "Confirmar cita" para continuar.
PASO 4.Confirmación
Por último, deberás facilitar e confirmar un número de teléfono (admítense números estranxeiros).É importante indicar un enderezo de correo electrónico válido xa que se che enviará un correo cos datos da túa cita dende o cal poderás xestionala (modificar e anular), se fose necesario.Pulsa "Confirmar".
Mostrarase unha mensaxe informando de que a cita se confirmou correctamente e o resumo desta:tipo de cita (presencial, telefónica), data e hora, lugar, datos da persoa ou empresa, servizo solicitado e información sobre a documentación que deberás levar á cita.
Unha vez confirmada, recibirás un email na dirección que indicases.Conserva este correo xa que che permitirá xestionar a túa cita en caso de que a necesites modificar ou anular.
Tamén é posible modificar ou anular a cita, accedendo de novo á solicitude de cita previa e pulsando sobre o enlace "Tes xa unha cita?Podes anular ou modificar a túa cita".
Para iso, será necesario que che identifiques con Cl@ve PIN ou con certificado ou DNI electrónico.
A continuación, mostrarase a relación de citas que teñas concertadas.Pulsa "Modificar" para cambiar o lugar ou a data da cita, ou bien"Anular", para eliminala por completo.