Cando caduca a petición de autenticación ou o PIN?
Tras o rexistro en Cl@ve, o usuario xa pode utilizar o Cl@ve para identificarse en trámites electrónicos.
Este sistema baséase en peticións de autenticación xerada no momento de acceder ao trámite correspondente e que se visualizan por Internet, na aplicación Cl@ve ou por SMS.
O tempo transcorrido desde que se realiza a petición de autenticación (con ou sen lectura de QR) ata que che identificas nalgún trámite non pode exceder os 5 minutos. Tanto no trámite desde onde realizaches a petición como na APP Cl@ve verás un contador do tempo restante para a súa caducidade.
Se seleccionas a autenticación con Cl@ve móbil sen lectura de QR e identifícasche con Nº de DNI / NIE e dato de contraste, poderás solicitar o envío dun PIN por SMS. Unha vez recibido, o tempo de caducidade do PIN será tamén de 5 minutos.
Unha vez identificado co código recibido, o nome do usuario aparecerá na parte superior dereita da páxina.
O usuario seguirá identificado e poderá acceder aos diferentes servizos habilitados ata que se desconecte da Sede Electrónica ou peche o navegador. Feito isto, o código de verificación de Cl@ve Móbil xa non é válido e cómpre realizar unha nova petición de autenticación para volver identificarse.
No referente ao rexistro no sistema Cl@ve, non se revoga mentres non varíen os datos cos que se rexistrou.
Se cambias de número de teléfono terás que comunicar a modificación mediante algunha das vías dispoñibles:
-
Desde a páxina web, accedendo a "Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico" ou "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videochamada" (Non dispoñible actualmente), dentro de "Identificación electrónica", "Cl@ve móbil", "Xestións Cl@ve", "Outras xestións"
-
Na APP Cl@ve, entrando na categoría "Xestións" situadas na parte inferior da xanela e pulsando sobre "Os meus datos en Cl@ve", "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve". Nese momento terás dúas opcións para realizar o cambio:
-
Con certificado ou DNIE. Para utilizar esta opción debes ter o certificado electrónico software instalado na APP ou conectado por NFC utilizando o DNI electrónico. Se utilizas un dispositivo con sistema iOS non estará dispoñible a opción do DNI electrónico.
-
Por videochamada (Non dispoñible actualmente), onde che conecta cun operador. Neste caso, cumprirá que o dispositivo teña activado o son e a cámara; ademais ten a man o teu documento de identidade, que deberás mostrar o empregado público para identificarche. Lembra que só podes utilizar este servizo en nome propio. Cómpre que a aplicación Zoom estea instalada no dispositivo; se non o está, descargaa desde a tenda de aplicacións.
-
-
Presencialmente nunha oficina de rexistro, con cita.