Cando caduca a petición de autenticación ou o PIN?
Unha vez rexistrado en Cl@ve, o usuario xa pode utilizar o sistema Cl@ve para identificarse en trámites electrónicos.
Este sistema baséase en códigos de autenticación dun só uso, xerados no momento de acceder ao trámite correspondente e que se visualizan por Internet, na aplicación Cl@ve ou por SMS.
O tempo transcorrido desde que se solicita o código ata que se identifica con el nalgún trámite non debe exceder os 5 minutos. Tanto no trámite desde onde realizaches a solicitude do código como na APP Cl@ve verás un contador do tempo restante para a súa caducidade. Transcorrido 59 segundos desde a petición de autenticación aparecerá a opción para solicitar o envío por SMS.
Non obstante, se che identificas desde a pasarela de Cl@ve e escolles a identificación con Cl@ve PIN ou desde a páxina web da AEAT e identifícasche co DNI ou NIE e o dato de contraste, a APP indicarache que existe unha petición de PIN de Cl@ve PIN e o tempo de caducidade de 10 minutos.
Unha vez identificado co código recibido, o nome do usuario aparecerá na parte superior dereita da páxina.
O usuario seguirá identificado e poderá acceder aos diferentes servizos habilitados ata que se desconecte da Sede Electrónica ou peche o navegador. Feito isto, o código de verificación de Cl@ve Móbil xa non é válido e cómpre obter un novo para volver identificarse.
No referente ao rexistro no sistema Cl@ve, non se revoga mentres non varíen os datos cos que se rexistrou.
Se cambias de número de teléfono terás que comunicar a modificación mediante algunha das vías dispoñibles:
-
"Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico" ou "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por Videochamada", dispoñibles no apartado "Outro xestións" do portal "Rexistro Cl@ve" na páxina web.
-
Na aplicación para dispositivos móbiles "Cl@ve", entrando na categoría "Xestións" situadas na parte inferior da xanela e pulsando nos "meus "datos en Cl@ve", "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve". Nese momento terás dúas opcións para realizar o cambio:
-
-
Por videochamada, onde che conecta cun operador.Neste caso, cumprirá que o dispositivo teña activado o son e a cámara; ademais ten a man o teu documento de identidade, que deberás mostrar o empregado público para identificarche. Lembra que só podes utilizar este servizo en nome propio. Cómpre que a aplicación Zoom estea instalada no dispositivo; se non o está, descargaa desde a tenda de aplicacións.
-
Con certificado ou DNIE. Para utilizar esta opción debes ter o certificado electrónico software instalado na APP ou conectado por NFC utilizando o DNI electrónico. Se utilizas un dispositivo con sistema iOS non estará dispoñible a opción do DNI electrónico.
-
-
-
Presencialmente nunha oficina de rexistro, con cita.