Cando caduca o código Cl@ve PIN?
Unha vez rexistrado en Cl@ve , o usuario xa pode utilizar o sistema Cl@ve PIN para identificarse en trámites electrónicos.
Este sistema baséase en códigos PIN dun só uso, xerados no momento de acceder ao trámite correspondente e que poden visualizarse na aplicación Cl@ve PIN ou recibirse por SMS.
O tempo transcorrido dende que se obtén o código PIN ata que se identifica con el nalgún trámite non debe exceder os 10 minutos.En caso de visualizar o PIN na aplicación, verás un contador do tempo restante para a súa caducidade.
Unha vez identificado co PIN recibido, o nome do usuario aparecerá na parte superior dereita da páxina.
O usuario seguirá identificado e poderá acceder aos diferentes servizos habilitados con ese mesmo PIN ata que se desconecte da Sede Electrónica ou peche o navegador.Feito isto, o PIN xa non é válido e é necesario obter un novo para volver identificarse.
En canto ao rexistro no sistema Cl@ve , non se revoga mentres non varíen os datos cos que se rexistrou.
Se cambias de número de teléfono terás que comunicar a modificación mediante algunha das vías dispoñibles:
Por internet, accedendo a "Modificar o teléfono con certificado ou DNI electrónico" o "Modificar o número de teléfono asociado a Cl@ve por VideoLlamada", dispoñibles no apartado "Outros trámites" do portal "Rexistro Cl@ve" na páxina web.
Na aplicación para dispositivos móbiles " Cl@ve PIN", entrando na categoría "Xestións" situada na parte inferior da ventá e pulsando "Modificar o número de teléfono.Asociado a Cl@ve".Nese momento terás dúas opcións para realizar o cambio:"Con certificado ou DNIe (WEB)" que conectará coa web e que require ter instalado no dispositivo un certificado/DNI electrónico ou "Por videollamada" que te conecta cun operador.Neste caso, será necesario que o dispositivo teña activado o son e a cámara;ademais ten á man o teu documento de identidade, que deberás mostrar ao empregado público para identificarte.Recorda que só podes utilizar este servizo en nome propio.É necesario que a aplicación Zoom estea instalada no dispositivo;se non o está, descárgaa dende a tenda de aplicacións.
Presencialmente nunha oficina de rexistro, con cita previa.