Certificados electrónicos en dispositivos móbiles IDEVOS
Saltar índice da informaciónIDEVOS. Erro 403
O erro 403 en dispositivos con sistema IDEVOS pode deberse a 3 causas principalmente:
-
Non hai certificados válidos no dispositivo. Pode ser que o certificado estea caducado, revogado, danado ou provén unha copia non válida (.cer). Tamén é posible que non teñas instalado ningún certificado no almacén de certificados de IDEVOS ("Axustes", "Xeral", "Perfís"). Se non aparece a opción "Perfís" é que non hai certificados instalados.
En "Perfís" móstranse tanto os certificados raíces descargadas como os certificados persoais. Selecciona un certificado e pulsa "Máis detalles" para comprobar a data de validez.
Verifica o correcto funcionamento do certificado na páxina web da entidade emisora. Se é da FNMT accede con Safari a: https://www.sede.fnmt.gob.é/certificados/persona-fisica/verificar-estado e comproba a información relativa ao certificado. Se o certificado é correcto a mensaxe será "O seu certificado acaba de ser verificado. Está vostede en posesión dun certificado dixital FNMT Válida e non revogado. O seu certificado está funcionando correctamente".
-
Estás utilizando un navegador non recomendado.
O navegador compatible é "Safari" xa que "Google Chrome" e "Mozilla Firefox" non xestionan certificados en sistemas IDEVOS.
-
O certificado non se seleccionou correctamente no proceso de sinatura.
Reinicia o navegador e selecciona o certificado axeitado no momento de realizar a sinatura. Ao saír dunha aplicación, por exemplo o navegador, é posible que non se estea pechando por completo. Normalmente o proceso permanece activo. Para pechar o navegador utiliza o administrador de tarefas. Para abrir o administrador de tarefas pulsa rapidamente dúas veces no botón de inicio que se encontra por defecto (segundo a versión) na parte inferior. Arrastra fóra desa listaxe a app e esta quedará totalmente pechada.
Recomendamos eliminar arquivos temporais e caché do navegador para que o erro non se repeta por estar almacenado en memoria. En Safari accede ao menú "Axustes" do sistema e selecciona "Safari". A continuación fai clic en "Borrar historial e datos de sitios web" e pulsa "Borrar historial e datos".
Tras reiniciar correctamente o navegador, se se volve a producir o erro 403 despois das comprobacións anteriores, retrocede á xanela previa mediante a frecha e volve acceder á mesma xanela do trámite. Desta forma, xa é posible escoller o certificado correcto.