Comprobacións básicas e forma de contacto
- Verifica que o navegador que utilizas está actualizado.
- Comproba que escolliches o sistema de identificación axeitado; cumprirá que teñas instalado un certificado electrónico no navegador ou, se o trámite permíteo, identificarche con Cl@ve para o que é imprescindible estar rexistrado no devandito sistema.
- Se o trámite que tes que realizar aínda require Xava, accede cunha versión de navegador que admita plugins de Xava.
- Consulta as guías técnicas publicadas na páxina web coa descrición e requisitos de cada procedemento.
CONTACTAR CO SERVIZO DE ATENCIÓN AO USUARIO (Informática de Aduanas)
Teléfono: 901 200 348
Horario de atención: |
|
9:00 a 15:00 de Luns a Venres |
Fóra do horario de atención anterior, todos os días da semana, podes recibir un soporte básico ante incidencias no teléfono 91 58 36 217.
E-mail (Só para PROBLEMAS INFORMÁTICOS): atenusu@correo.aeat.es
E-mail (Só para PROBLEMAS INFORMÁTICOS relacionados con aplicacións de COMERCIO EXTERIOR): aducat@correo.aeat.es
- Ten en conta que o correo electrónico non é un método que permita garantir a identidade polo que, pola túa seguridade, non pode ser usado para realizar ningún trámite.
- Ten en conta que o correo non é un medio seguro de enviar información confidencial polo que non debes achegar información persoal ou sensible (non anexes copias do DNI, por exemplo).
- Ten en conta que o correo non pode garantir a entrega do mesmo polo que non podemos garantir a resposta.
- Ten en conta que os anexos podes ser bloqueados polo sistema de correo.
- Por favor, asegurache de non deixar en branco o asunto do correo. Isto axúdanos a identificar rapidamente o contido da mensaxe.