Comprobacións básicas e forma de contacto
CONTACTAR CO SERVIZO DE ATENCIÓN Ao USUARIO (Informática de Alfándegas)
Teléfono:901 200 348
Horario de atención: |
|
9:00 a 15:00 de Luns a Venres |
Fóra do horario de atención anterior, todos os días da semana, pode recibir un soporte básico ante incidencias no teléfono 91 58 36 217
E-MAIL(SOLO PARA PROBLEMAS INFORMÁTICOS):atenusu@correo.aeat.es
- Verificouse o correcto funcionamento do sistema cos seguintes navegadores:
- Internet Explorer 5.50 ou superior cunha intensidade de cifrado de 128 bits e todas as actualizacións dispoñibles (utilizando a opción Windows Update do menú de ferramentas).Adicionalmente requírese admitir un Control "ActiveX" para firma e/ou lectura de declaracións.
- Netscape en versión 4.7.8, outras versións de Netscape poden orixinar problemas.
- Mozilla 1.7 ou superior (agás version 1.7 Alpha).
- Certificado dixital valido instalado no navegador.
- En caso de presentar declaracións de Intrastat doutros obrigados o NIF do certificado debeu darse de alta como Terceiro Declarante a través da Oficina Virtual.
- Non debe impedirse a instalación e execución de Controis "ActiveX" por nivel de seguridade do navegador, devasas, antivirus, limitacións ao usuario de rede, servidores proxy ,etc.
- Configuración do navegador para os trámites na Sede electrónica (Internet Explorer)