Petición de cita a través de Internet para particulares con CSV
A solicitude de cita a través da sede electrónica consta de catro pasos:
PASO 1. Para quen
Se a xestión que vas realizar é para ti, selecciona a opción "A cita é para min". A solicitude de cita non require ningún sistema específico de identificación. Simplemente indica o teu NIF, nome e apelidos e pulsa "Seguinte".
Se a cita é para un terceiro, selecciona a opción "A cita é para outra persoa ou unha empresa". Neste caso, deberás indicar os datos da persoa ou empresa para a que é a cita e os datos da persoa que acudirá no seu nome.
PASO 2. Para que
No caso de que recibises unha notificación ou comunicación da Axencia Tributaria, para cuxa xestión desexes solicitar cita, selecciona a opción "Recibín unha carta" e achega o Código Seguro de Verificación de 16 caracteres que aparece ao pé da carta.
PASO 3. Selección de cita
Elixe a oficina da Axencia Tributaria á que desexas acudir. Para iso, selecciona a provincia no desdobrable ou introduce o código postal e pulsa "Aceptar".
A continuación, mostraranse as citas suxeridas para os datos seleccionados. Marca a opción que prefiras e pulsa sobre a data e hora. Abrirase unha xanela emerxente cos días e franxas horarias dispoñibles.
Se non che interesan as citas suxeridas pola aplicación, podes filtrar por provincia ou código postal, data e hora para localizar outras opcións de cita dispoñible. Pulsa os desdobrables "Filtros", marca os teus criterios de busca e fai clic en "Aplicar".
Para escoller a data e a franxa horaria, pulsa sobre o botón "Seleccionar" correspondente á opción elixida. O botón cambiará de cor e pasará a "Seleccionado" e engadiranse os datos escollidos no cadro da marxe dereito xunto aos teus datos. Pulsa "Confirmar cita" para continuar.
PASO 4. Confirmación
Por último, deberás facilitar e confirmar un número de teléfono (admítense números de teléfono estranxeiro). É importante indicar un enderezo de correo electrónico válido xa que se che enviará un correo cos datos da túa cita desde o cal poderás xestionara (modificar e anular), se fose necesario. Pulsa "Confirmar".
Mostrarase unha mensaxe informando de que a cita se confirmou correctamente e o resumo da mesma: tipo de cita (presencial, telefónica), data e hora, lugar, datos da persoa ou empresa, servizo solicitado e información sobre a documentación que deberás levar á cita.
Unha vez confirmada, recibirás un correo electrónico no enderezo que indicases. Conserva este correo xa que che permitirá xestionar a túa cita no caso de que necesítela modificar ou anular.
Tamén é posible modificar ou anular a cita, accedendo de novo á solicitude de cita e pulsando sobre a ligazón "Tes xa unha cita? Podes anular ou modificar a túa cita".
Para iso, cumprirá que che identifiques con Cl@ve ou con certificado ou DNI electrónico.
A continuación, mostrarase a relación de citas que teñas concertadas. Pulsa "Modificar" para cambiar o lugar ou a data da cita, ou ben "Anular", para eliminara por completo.