Preguntas frecuentes para Entes Locais
Saltar índice da informaciónConsulta de facturas
Desde a opción "Consulta de Facturas de Entidades Locais" permítese ás Entidades Locais tanto xestionar (dar de alta facturas) como recuperar información dos datos fornecidos previamente á plataforma de pagamentos a provedores.
A aplicación de consulta permite filtrar as buscas. Recoméndase utilizar a opción "Limpar" antes de realizar a primeira busca, para evitar que se conserven filtrados non desexados de buscas anteriores.
-
Para acceder ao "Detalle de Facturas" hai que facer clic no campo "IDE Factura".
-
É posible configurar que columnas (que información) móstranse nos resultados da busca desde as opcións "Mostrar/ocultar columnas".
Ademais, existe a posibilidade de exportar as facturas que cumpren as condicións de busca nun ficheiro CSV (onde se inclúe toda a información das devanditas facturas) desde "Descargar Facturas".
A través da consulta de facturas, accédese polo miúdo de cada factura, pulsando sobre o campo "IDE Factura".
Si. Desde a ligazón "Descargar todas as Facturas" situadas no menú superior da pantalla de consulta de facturas. Cada ente verá as facturas que subministrase á plataforma.
Tamén é posible descargar un ficheiro cos datos das facturas produto dunha busca a través do botón "Descargar Facturas", situado xunto aos botóns "Buscar" e "Limpar".
Desde o botón "Detalle dos movementos "visualízanse todos os estados e situacións polos que pasou a factura desde que se deu de alta.
Encóntrase situado na parte inferior do detalle de cada factura (ao que se accedeu desde a consulta de facturas).
Non existe posibilidade de realizar unha consulta masiva do detalle de movementos de facturas.
A consulta detallada de movementos tén quese realizar de forma individual, accedendo a cada unha das facturas cuxo histórico queírase consultar.
O estado da factura é o valor interno, relativo á tramitación da factura. Recolle os posibles valores que pode tomar unha factura durante o seu proceso de tramitación. É independente da situación da factura. Os posibles estados dunha factura son:
-
Activa. Inicialmente, todas as facturas que se incorporan á plataforma encóntranse neste estado. Para poder realizar calquera xestión ou tramitación, unha factura tense que encontrar no estado "Activa". Só pódense enviar ao ICO as facturas que se encontran activas.
-
Anulada. As entidades locais poden pór unha factura neste estado polos motivos que consideren oportunos: factura errónea, factura duplicada, etc. Desde este estado, unha factura non se pode enviar ao ICO.
-
Anulada xa pagada. É un caso particular do estado "Anulada", pero no que se coñece o motivo exacto polo que se anulou a factura.
-
Enviado ICO. Todas as facturas que se envían ao ICO están no estado "Enviado ICO". Só poden pasar ao estado "Enviado ICO", as facturas que están activas e que o provedor aceptase de forma manifesta o pagamento da factura.
-
Rexeitado ICO : As facturas enviadas ao ICO poden ser rexeitadas por este organismo por diferentes motivos. E pasarán ao estado "Rexeitado ICO".
A situación da factura reflicte o posicionamento do provedor sobre a devandita factura, indicando se a factura está pendente de aceptación por parte do provedor ou se manifestou a súa aceptación.
Os valores que poderá tomar a situación son:
-
Pendente de aceptación. Situación en que se encontra a factura cando se incorporou ao sistema ou cando o provedor determinou a aceptación manifestada da factura e nun paso posterior decide anular o devandito aceptación.
-
Aceptación manifestada. Partindo da situación anterior, o provedor pode aceptar unha factura a través da funcionalidade de aceptación de facturas da plataforma.
A plataforma de Pagamento a provedores diferenza entre facturas e certificacións.
-
Facturas: son os rexistros de facturas que incorporan as Entidades Locais á plataforma en entre o 17 de xaneiro e o 11 de febreiro. Os provedores poderán aceptar, posteriormente, de forma manifesta o pagamento. De igual forma, poden anular a aceptación dun pagamento.
-
Certificacións: son os rexistros que incorporan as Entidades Locais á plataforma relacionada con facturas incluídas nun certificado individual emitido polos interventores dos entes locais a raíz dunha solicitude presentada por un provedor. O prazo para poder realizar a alta de certificacións é do 12 de febreiro ao 7 de marzo. Os provedores non poderán realizar modificacións sobre os datos dunha certificación. As certificacións incorpóranse a plataforma cunha aceptación implícita por parte do provedor, polo tanto, a situación da factura non pode ser modificada.