Preguntas frecuentes para Entes Locais
Saltar índice da informaciónXestión de facturas
Desde a opción "Xestión de facturas Entidades Locais"é posible realizar a alta de facturas de dúas maneiras:
-
De forma individual pulsando no menú "Alto de facturas".
-
De forma masiva desde o menú "Accións masivas". No devandito menú está dispoñible "Alta/modificación masiva de facturas". Esta opción permiten importar un ficheiro CSV que conteña múltiples facturas. Existen cadros de persoal de exemplo en cada apartado destinado a realizar accións masivas.
Unha vez seleccionada a operación, hai que importar o arquivo CSV que conterá as facturas que se quere dar de alta e / ou modificar, a través do botón "Examinar". Este ficheiro conterá unha primeira fila co nome dos campos das facturas que se van a dar de alta (separados por ";"). O formato que debe cumprir o resto de filas pódese comprobar descargando a cadro de persoal de incorporación masiva de facturas, cuxo ligazón co literal "Descargar cadro de persoal de Alta / modificación masiva de facturas" encóntrase na parte superior da páxina.
Para poder dar de alta unha factura, a data en que se realice a acción debe cumprir o período establecido para iso.
-
Do 16 ao 27 de setembro: as Entidades Locais, pertencentes ao réxime obrigatorio, darán de alta na plataforma as facturas pendentes de pagamento dos seus provedores. Poden realizar as modificacións que consideren oportunas sobre as facturas remitidas á plataforma.
-
Do 10 ao 21 de outubro: as Entidades Locais, pertencentes ao réxime voluntario, darán de alta na plataforma as facturas pendentes de pagamento dos seus provedores. Poden realizar as modificacións que consideren oportunas sobre as facturas remitidas á plataforma.
Admítense NIF, NIE e códigos dados de alta no Censo Ampliado de Aduanas.
No caso de que a factura se corresponda cun provedor estranxeiro que non dispoña de NIE, contacte co Centro de Atención a Entes Locais a través do formulario habilitado. Deberá proporcionar, por esa vía, os seguintes datos relacionados co provedor:
-
País do provedor. No seu defecto, código normalizado de 2 caracteres que identifique o país de procedencia.
-
Identificador do provedor. Número de pasaporte ou calquera outro dato que identifique o provedor.
-
Nome ou razón social do provedor.
-
Enderezo ou sede social do provedor. Dato opcional.
-
Municipio/estado/cidade de procedencia do provedor. Dato opcional.
-
Persoa física ou xurídica. Dato obrigatorio.
Os datos proporcionados serán verificados e, en caso de considerarse correctos, procederase a dar de alta ao provedor.
-
Para poder modificar individualmente unha factura, hai que acceder polo miúdo da factura e facer clic na opción "Modificar" situada na parte superior.
Nota: se non aparece esta opción pode deberse a que non se encontra no prazo establecido para a modificación de facturas (desde o 16 de setembro ata o 9 de outubro de 2024 para entes locais do réxime obrigatorio e entre o 10 e o 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario.). Tampouco é posible modificar unha factura se o seu estado non é "Activa" ou se, aínda estando activa, a súa situación é "Aceptación manifestada". Non se pode modificar unha factura xa aceptada.
-
Tamén é posible realizar unha modificación masiva desde o menú "Accións masivas", "Alta/modificación masiva de facturas". Este apartado permite dar de alta novas facturas, modificar as xa incorporadas ou realizar ambas as dúas operacións ao mesmo tempo (altas de novas facturas e modificacións de facturas existentes).
Unha vez seleccionada a operación, hai que importar o arquivo CSV que conterá as facturas que se quere dar de alta e / ou modificar, a través do botón "Examinar". Este ficheiro conterá unha primeira fila co nome dos campos das facturas que se van a dar de alta e / ou modificar (separados por ";"). O formato que debe cumprir o resto de filas pódese comprobar descargando a cadro de persoal de incorporación masiva de facturas, cuxo ligazón co literal "Descargar cadro de persoal de Alta / modificación masiva de facturas" encóntrase na parte superior da páxina.
-
A anulación de facturas de forma individual ou masiva (cambio de estado a "Anulada") está dispoñible desde o 16 de setembro ata o 9 de outubro de 2024 para entes locais do réxime obrigatorio e entre o 10 e o 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario.
Todos agás o IDE do ente principal.
En primeiro lugar, as facturas pódense modificar sempre que a data en que se realice a acción cumpra o período establecido para iso (desde o 16 de setembro ata o 9 de outubro de 2024 para entes locais do réxime obrigatorio e entre o 10 e o 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario).
Se aínda estando no prazo establecido, non se permite modificar unha factura hai que comprobar se o estado da factura é "Activa" e a súa situación é "Pendente de Aceptación", só poderase modificar o estado dunha factura se se cumpren estas condicións.
Non é posible modificar unha factura "Anulada" ou, estando activa, se a súa situación é "Aceptación Manifestada".
A aceptación do pagamento en nome dun provedor pode realizarse de dúas formas: individual e masiva.
-
Para poder aceptar o pagamento individualmente, hai que acceder polo miúdo da factura e facer clic na opción "Aceptar o pagamento en nome do Provedor " situado na parte superior.
Nota: se non aparece esta opción pode deberse a que non se encontra no prazo establecido para as aceptacións de pagamentos en nome do Provedor (do 30 de setembro ao 9 de outubro para entes locais do réxime obrigatorio e do 22 ao 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario), a que a factura estea anulada ou a que xa fose aceptado o pagamento por parte do provedor (situación "Aceptación Manifestada").
-
Tamén é posible realizar unha aceptación masiva en nome do provedor desde o menú "Accións masivas", "Aceptación masiva de pagamento en nome do Provedor ".
Unha vez seleccionada a operación, hai que importar o arquivo CSV que conterá as facturas que se quere dar de alta e / ou modificar a través do botón "Examinar". Este ficheiro conterá unha primeira fila co nome dos campos das facturas que se van a dar de alta e / ou modificar (separados por ";"). O formato que debe cumprir o resto de filas pódese comprobar descargando a cadro de persoal de incorporación masiva de facturas, cuxo ligazón co literal "Descargar cadro de persoal de Aceptación masiva de pagamento en nome do Provedor ", encóntrase na parte superior da páxina.
Só é posible aceptar o pagamento en nome do provedor nuns prazos determinados: do 30 de setembro ao 9 de outubro para entes locais do réxime obrigatorio e do 22 ao 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario.
Se estando no prazo establecido non é posible aceptar o pagamento, hai que comprobar se o estado da factura é "Activa" e a súa situación é "Pendente de Aceptación". Non é posible aceptar unha factura que xa se encontra en estado "Aceptación Manifestada", cando xa foi aceptado o pagamento; as EE. LL. só poderían:
-
Anular a factura (cambiar o estado a "Anulada").
-
Anular a aceptación previa do provedor.
-
Obter o resgardo ("Descargar dilixencia de constancia para o Provedor").
Para poder modificar o IBAN cómpre anular previamente a aceptación de pagamento en nome do provedor para poder ter acceso á opción "Modificar" (a cal non aparece se unha factura se encontra en estado "Aceptación Manifestada").
Nota: hai que ter presente que só é posible anular a aceptación previa do pagamento en nome do provedor nuns prazos determinados: do 30 de setembro ao 9 de outubro para entes locais do réxime obrigatorio e do 22 ao 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario. Ademais, dentro dese prazo só poderase anular a aceptación dunha factura se o seu estado é "Activa"e a súa situación "Aceptación Manifestada".
Unha vez realizada a anulación da aceptación previa do pagamento, a factura volve pasar á situación "Pendente Aceptación". Nese estado é cando é posible acceder á modificación da factura desde a opción "Modificar".
Unha vez corrixido o IBAN, tendo en conta que a factura se encontra en estado "Pendente Aceptación" débese "Aceptar o pagamento en nome do Provedor " para que a factura volva pasar ao estado "Aceptación Manifestada".
É posible anular a aceptación previa dun pagamento en nome do provedor de dúas formas: individual e masiva.
-
Para poder anular a aceptación do pagamento individualmente, hai que acceder polo miúdo da factura e facer clic na opción "Anular aceptación previa do pagamento " situado na parte superior.
Nota: se non aparece esta opción pode deberse a que non se encontra no prazo establecido para realizar este trámite (do 30 de setembro ao 9 de outubro para entes locais do réxime obrigatorio e do 22 ao 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario). Ademais, só é posible anular a aceptación do pagamento se o seu estado é "Activa"e a súa situación é "Aceptación Manifestada".
-
Tamén é posible realizar unha modificación masiva desde o menú "Accións masivas", "Anulación masiva de aceptación previa do provedor ".
Unha vez seleccionada a operación, hai que importar o arquivo CSV que conterá as facturas que se quere dar de alta e / ou modificar a través do botón "Examinar". Este ficheiro conterá unha primeira fila co nome dos campos das facturas que se van a dar de alta e / ou modificar (separados por ";"). O formato que debe cumprir o resto de filas pódese comprobar descargando a cadro de persoal de incorporación masiva de facturas, cuxo ligazón co literal "Descargar cadro de persoal de anulación masiva de pagamento en nome do provedor "encóntrase na parte superior da páxina.
Nas facturas, pódese anular a aceptación do pagamento sempre que a data en que se realice a acción cumpra o período establecido para iso e que o ente local sexa un ente habilitado para iso. Ademais, só é posible anular a aceptación do pagamento se o seu estado é "Activa" e a súa situación é "Aceptación Manifestada".
Como se indica nos "Avisos" situados na parte inferior do apartado "Alta / modificación masiva de facturas", os elementos que se importan constarán dunha relación de datos compostos por un máximo de 501 filas.
Si. Desde a ligazón "Descarga de cadros de persoal", situado na parte superior da páxina de consulta de facturas, o usuario pode descargarse os cadros de persoal das accións masivas.
Os cadros de persoal das accións masivas son:
-
Cadro de persoal de alta / modificación masiva de facturas.
-
Cadro de persoal de cambio de estado masivo de facturas.
-
Cadro de persoal de aceptación masiva de pagamentos.
-
Cadro de persoal anulación masiva de aceptacións previas de pagamentos.
Si, desde a ligazón "Cambiar estado" situado na parte superior do detalle da factura (ao que se accede desde a consulta de facturas) é posible cambiar o estado dunha factura a "Anulada" ou "Anulada por xa pagada".
Non obstante, esta operación soa pode realizarse no período establecido para iso (do 30 de setembro ao 9 de outubro para entes locais do réxime obrigatorio e do 22 ao 31 de outubro de 2024 para entes locais do réxime voluntario).