Preguntas frecuentes para provedores
Saltar índice da informaciónAcceso á plataforma
Enténdese por provedor ao titular dun dereito de crédito pendente de cobramento derivado de determinadas relacións xurídicas coas Entidades Locais, así como ao cesionario a quen se lle transmitise o dereito de cobramento.
A plataforma permitirá aos provedores consultar as facturas pendentes de pagamento e aceptar de forma manifesta o pagamento a través deste procedemento.
Se a información das facturas é correcta, podes dar a túa aceptación (individual ou masiva) para o cobramento destas facturas a través do ICO. Esta aceptación leva implícita a renuncia ao cobramento de intereses, costas xudiciais e outras gastos. Ademais, require dunha conta bancaria asociada á factura (contas SEPA e non SAIBA ) para a percepción do seu pagamento.
Si, os trámites aos que ten que estar apoderado o representante do provedor para actuar no seu nome son:
- ZZ583 - Xestión de aceptacións de pagamento de Provedores (ACDGAE de 5-05-2025)
- ZZ584 - Envío de consulta para soporte a Provedores (ACDGAE de 5-05-2025)
O trámite de apoderamento pode realizarse de forma telemática por medio do certificado electrónico (ou Cl@ve, se é persoa física e está rexistrada neste servizo) do provedor desde Sede electrónica, seguindo a ruta: "Inicio", "Información e Xestións", "Colaborar coa Axencia Tributaria ", "Rexistro de apoderamentos", "Alta de poder mediante identificación electrónica".
Unha vez dentro, deberás seleccionar "Alta de poder para trámites tributarios específicos". A continuación, terás que indicar o NIF do apoderado e a data límite do poder (por defecto aparece recheo cunha marxe de cinco anos, que é o máximo permitido). Despois selecciona o trámite ZZ583 - Xestión de aceptacións de pagamento de Provedores (ACDGAE de 5-05-2025) e ZZ584 - Envío de consulta para soporte a Provedores (ACDGAE de 5-05-2025), situados dentro doutros "servizos ", "Financiamento Autonómico e Local", e continúa o proceso.
Finalizado o outorgamento do poder, o apoderado poderá acceder co seu propio certificado para xestionar as aceptacións de pagamento en Sede electrónica en nome do mandante.
O acceso á plataforma mediante certificado electrónico débese realizar usando un certificado electrónico X.509V3 expedido pola FNMT ou calquera outro certificado electrónico admitido pola AEAT de acordo co previsto na Orde HAP/800/2014, do 9 de maio. A continuación, indicámosche os tipos de certificados admitidos:
-
Certificado electrónico de persoa física.
-
Certificado electrónico de representante de persoa xurídica.
Si, Cl@ve é un dos tipos de identificación admitida.
Podes rexistrarche no sistema Cl@ve na páxina da AEAT, utilizando a APP Cl@ve por videoidentificación e directamente nas oficinas de rexistro, se decides achegarche á túa Administración ou Delegación solicita cita.