Preguntas frecuentes para provedores
Saltar índice da informaciónConsulta de facturas
Desde a opción "Xestión de aceptacións de pagamento de provedores" os provedores poden visualizar unha listaxe de todas as facturas que incorporaron o sistema as diversas EE. LL., así como acceder polo miúdo de cada unha.
A aplicación de consulta permite filtrar as buscas. Recomendámosche utilizar a opción "Limpar" antes de realizar a primeira busca, para evitar que se conserven filtrados non desexados de buscas anteriores.
-
Para acceder ao " "Detalle da factura " fai clic no campo "IDE Factura".
-
É posible configurar que columnas (que información) móstranse nos resultados da busca desde as opcións "Mostrar/ocultar columnas".
Ademais, existe a posibilidade de exportar as facturas que cumpren as condicións de busca nun ficheiro CSV (onde se inclúe toda a información das devanditas facturas) desde "Descargar Facturas".
Para acceder polo miúdo de facturas entra na consulta de facturas, establece os criterios de busca, pulsa "Buscar" e fai clic sobre o campo "Ide Factura" de cada un dos resultados da busca.
En primeiro lugar, o provedor debe asegurarse de que os filtros de busca non estean dificultando localizara. Dentro da consulta de facturas, recoméndase utilizar primeiro o botón "Limpar" e despois realizar a busca.
En calquera caso, os provedores que non consten na relación certificada non poderán incluírse neste procedemento de cobramento, mantendo os seus dereitos fronte á entidade local.
Para obter o documento acreditativo accede á opción de consulta de facturas, ao acceder polo miúdo de calquera delas , na parte superior aparece a opción "Descargar dilixencia de constancia para o Provedor".
Ao facer clic en "Descarga dilixencia de constancia para o Provedor", descárgase un documento PDF verificable mediante Código Seguro Verificación que contén o detalle do movemento realizado (aceptación da factura ou anulación dunha aceptación anterior).
Desde a ligazón "Descargar todas as Facturas" situadas no menú superior do apartado de consulta de facturas.
Se, elixindo a opción correspondente no desdobrable "Tipo Factura" dentro da xanela de consulta de facturas.
A plataforma de pagamento a provedores diferenza entre facturas e certificacións.
-
Facturas: son os rexistros de facturas que incorporan as EE. LL. á plataforma entre o 17 de xaneiro e o 11 de febreiro. Os provedores poden aceptar de forma manifesta o pagamento, entre o 12 e o 25 de febreiro. De igual forma, poden anular a aceptación dun pagamento.
-
Certificacións: son os rexistros que incorporan as EE. LL. á plataforma relacionada con facturas incluídas nun certificado individual emitido polos interventores dos entes locais a raíz dunha solicitude presentada por un provedor. Os provedores non poderán realizar modificacións sobre os datos dunha certificación. As certificacións incorpóranse a plataforma cunha aceptación implícita por parte do provedor, polo tanto, a situación da factura non pode ser modificada.
O estado da factura é o valor interno, relativo á tramitación da factura. Recolle os posibles valores que pode tomar unha factura durante o seu proceso de tramitación. É independente da situación da factura. Os posibles estados dunha factura son:
-
Activa. Inicialmente, todas as facturas que se incorporan á plataforma encóntranse neste estado. Para poder realizar calquera xestión ou tramitación, unha factura tense que encontrar no estado "Activa". Só pódense enviar ao ICO as facturas que se encontran activas.
-
Anulada. As entidades locais poden pór unha factura neste estado polos motivos que consideren oportunos: factura errónea, factura duplicada, etc. Desde este estado, unha factura non se pode enviar ao ICO.
-
Anulada xa pagada. É un caso particular do estado "Anulada", pero no que se coñece o motivo exacto polo que se anulou a factura.
-
Enviado ICO. Todas as facturas que se envían ao ICO están no estado "Enviado ICO". Só poden pasar ao estado "Enviado ICO", as facturas que están activas e que o provedor aceptase de forma manifesta o pagamento da factura.
-
Rexeitado ICO. As facturas enviadas ao ICO poden ser rexeitadas por este organismo por diferentes motivos. E pasarán ao estado "Rexeitado ICO".
A situación da factura reflicte o posicionamento do provedor sobre a devandita factura, indicando se a factura está pendente de aceptación por parte do provedor ou se manifestou a súa aceptación.
Os valores que poderá tomar a situación son:
-
Pendente de aceptación. Situación en que se encontra a factura cando se incorporou ao sistema ou cando o provedor determinou a aceptación manifestada da factura e nun paso posterior decide anular o devandito aceptación.
-
Aceptación manifestada. Partindo da situación anterior, o provedor pode aceptar unha factura, a través da funcionalidade de aceptación de facturas da plataforma.