Funcionamento do formulario do modelo 360
Saltar índice da informaciónComo anexar as facturas ao formulario do modelo 360
A través do formulario para a tramitación do modelo 360 anexaranse por rexistro as copias electrónicas das facturas ou documentos de importación. Esta acción realízase desde o apartado "7. Anexos" da páxina 2.
Consideracións previas:
- Os formatos compatibles para os ficheiros de facturas que deba anexar son o PDF e TIFF.
- Recoméndase unha factura por ficheiro rexistrado. Non obstante, pode incluírse máis dunha por arquivo. Neste caso, se non fose posible incluír un arquivo por factura, o nome do arquivo fará referencia ás operacións incluídas e será o máis corto e descritivo posible (por exemplo: facturas1a15.pdf) e sen caracteres estraños.
- O volume total do envío non poderá exceder de 5 MB (RGE e formulario). Se se é o caso excede deste tamaño, débense anexar só as facturas coas cantidades máis significativas. O resto das facturas poderán ser requiridas polo país ao que se dirixe a solicitude de devolución posteriormente, sendo neste caso convenientemente informado sobre o procedemento que debe seguir.
- De maneira individual un único arquivo non pode exceder os 4 MB, respectandose sempre o máximo de 5 Mb para o conxunto de ficheiros.
- Pódese reducir o tamaño dos ficheiros adxuntos escaneando a factura e gardandoa en.JPG e pegandoa nun documento Word. Posteriormente imprime o documento de Word en PDF.
- Se necesitas anexar algunha factura unha vez presentada a solicitude de devolución, podes modificar a presentada substituíndo unha das referencias de rexistro por outra no seu lugar que inclúa as facturas necesarias, sempre tendo en conta a capacidade máxima de 5 MB no envío.
- Hai un límite de 10 ficheiros anexados por cada entrada de Rexistro (RGE).
Procedemento:
-
Localiza o apartado "7. Anexos" da páxina 2 e incorpora os códigos dos asentos rexistrais das copias electrónicas das facturas ou documentos de importación por rexistro. Para iso, fai clic na icona "Nova rexistro" identificado por unha folla en branco cunha "+" verde enriba.
Despois, fai clic no literal "Trámite de rexistro".
-
A continuación, enlazará co rexistro electrónico, abrindose unha nova xanela onde hai que cubrir o "Asunto", indicar o tipo de presentación, en nome propio ou en represetación de terceiros, os datos do interesado, os datos de contacto e seleccionar o arquivo coas copias das facturas electrónicas e documentos de importación mencionada no modelo 360. Fai click en "Engadir ficheiro". Para comprobar as extenciones dos ficheiros admitidos e o seu tamaño pulsa no botón "Axuda".
Pulsa "Seleccionar ficheiros" para acceder ao ficheiro ou arrastra o ficheiro á xanela.
-
Aparecerá o ficheiro anexado de forma automática no apartado "Documentación que se anexa". Unha vez anexados os ficheiros, pulsa "Presentar".
-
Despois, pulsa "Asinar e Enviar".
Marca o recadro "Conforme" e pulsa "Asinar e enviar".
Tras asinar e enviar a solicitude, recibirás un xustificante de recepción desa presentación en que aparece o RGE ("Número de asento rexistral") asociado ao envío.
-
Unha vez presentados os asentos rexistrais, regresa á pantalla de Anexos no formulario de solicitude de devolución, para continuar coa declaración. Fai click en “Volver á táboa de anexos”.
Tamén é posible acceder a rexistro para engadir o PDF coas facturas escaneadas desde a ligazón que aparece nos avisos de presentación do trámite "Presentación do modelo 360 por ficheiro". Unha vez presentado o PDF /TIFF, despois entra ao formulario para indicar os RGE no apartado de "Anexos".
A ter en conta
-
Cada factura enviada queda rexistrada para a AEAT por tempo indefinido. Pódese incluír en futuros envíos simplemente indicando manualmente o RGE que se obtivo inicialmente.
-
Se o modelo 360 non se envía, aínda que a factura está presentada, non é tida en conta.
-
En todo momento pódense consultar os RGE a través do portal "Os meus Expedientes" da Sede Electrónica, a través da opción "Rexistro" (esta consulta require certificado electrónico).
-
Unha vez presentada a declaración, se desexas enviar máis facturas podes realizar unha modificación da declaración ou ben anular o envío da anterior e enviar outra substitutiva.