Información sobre o recadro da declaración de Renda do exercicio anterior
Para solicitar a referencia do expediente de Renda, cómpre facilitar o importe do recadro 505 da declaración de Renda 2022 presentada.
O recadro 505 da declaración de Renda 2022 correspóndese coa "Base liquidable xeral sometida a gravame" e non con outra cantidade nin co resultado da declaración.
Podes confirmar o importe do recadro 505 na copia da túa declaración no apartado "Base liquidable xeral e Base liquidable do aforro "ou no Documento ingreso ou devolución.
No caso de que non presentases declaración de IRPF correspondente ao exercicio 2022 ou se o importe é 0,00 deberás indicar como dato de contraste os cinco últimos díxitos do código IBAN dalgunha conta bancaria en que figures como titular.
Se tes dúbidas sobre como acceder á consulta do borrador confirmado ou a declaración presentada de Renda 2022, recomendámosche que sigas os pasos que se detallan na axuda "Como obter a copia da declaración de Renda 2022" no apartado "Renda - Axuda técnica".
Lembra que debes facilitar o importe correspondente á declaración que finalmente se presentou; se se practicou unha liquidación posterior por parte da Administración, terás que facilitar a información do recadro 505 correspondente á mesma.
Se aparece un erro relativo ao formato do recadro, lembrámosche que no campo destinado ao recadro 505 debes indicar o número enteiro sen ningún signo, separado por coma (,) dos decimais , por exemplo 14927,35.
Se non consegues localizar o importe correcto do recadro 505 da declaración presentada para o exercicio 2022 para solicitar a referencia do borrador, as alternativas de que dispós son:
-
Acceder aos servizos de Renda mediante Cl@ve. É un sistema de identificación que permite realizar trámites por Internet baseado en claves concertadas cunha validez limitada no tempo e que se pode renovar cada vez que se necesite. O sistema permite escanear un código QR que evita o usuario a necesidade de incorporar os seus datos identificativos na pantalla de acceso. Se non pode escanear o código QR poderá continuar coa autenticación indicando datos do seu DNI ou NIE máis o dato de contraste ou solicitar un PIN que recibirá mediante SMS no seu móbil. Para máis información consulta a axuda relacionada.
-
Dispor de certificado electrónico ou DNIE. Para máis información sobre como obter un certificado electrónico consulta a axuda relacionada.