Notas informativas
Breve información aclaratoria sobre a presentación de determinadas informativas.
Modelo 290. Recordatorio sobre a actualización do FAQ
Novo criterio do IRS (Internal Revenue Service) en relación con: TIN (NIF estadounidense) e a súa formalización.
-
Notificación (Notice 2023-11) ofrece unha flexibilización ás institucións financeiras, que non foron capaces de obter o TIN estadounidense, en relación a certas contas preexistentes que sexan contas estadounidenses suxeitas a comunicación de información.
-
Finalidade principal: que a falta de declaración do TIN estadounidense non dea lugar a considerar que as institucións financeiras incorreron en incumprimentos significativos das súas obrigas no ámbito do Acordo FATCA.
-
Esta flexibilización é aplicable ás presentacións realizadas en 2023, 2024 e 2025.
Ampliáronse o FAQ, para incluír os criterios de flexibilización para institucións financeiras cando non se puido obter o TIN estadounidense, se se seguen os procedementos indicados na Notificación (Notice 2023-11).
A sección 3.05 da Notice 2023-11 tamén comporta unha serie de implicacións para a Axencia tributaria, que afectan as institucións financeiras e os titulares de contas :
-
As institucións financeiras non deberán discriminar os cidadáns estadounidenses que proporcionen un TIN estadounidense.
-
Os cidadáns estadounidenses que residan en España deberán facilitar o TIN estadounidense ás institucións financeiras cando se lles solicite.
-
As institucións financeiras que fosen identificadas pola autoridade competente de EE.UU como potencialmente incumplidoras serán obxecto das medidas de control procedente por parte da Axencia tributaria co fin de asegurar o cumprimento da normativa en materia de FATCA.
FAQ actualizado:
Tecnicamente a etiqueta pode ser opcional (ao supor unha elección entre varias opcións posibles dun tipo ou outro de información), pero se legalmente se esixe que a devandita información se consigne no Modelo 290, a institución financeira ten que cubrir o Modelo coa información que teña sobre ese campo de información, en todo caso. É dicir, se dispón dela , non pode optar entre declarara ou non.
O apartado 2.a) do artigo 2 Acordo entre o Reino de España e os Estados Unidos de América para a mellora do cumprimento fiscal internacional e a implantación da Foreign Account Tax Compliance Act - FATCA (Lei de cumprimento tributario de contas estranxeiras), feito en Madrid o 14 de maio de 2013, establece a información que hai que subministrar para cada unha das contas suxeitas a comunicación de información, sendo o Anexo da Orde HAP/1136/2014, do 30 de xuño, pola que se aproba o modelo 290, o que detalla o contido da información que deberá conter o Modelo 290.
Por exemplo, debe achegarse o tipo de titular ou indicarse se unha determinada conta está cancelada, aínda que sexa unha información que no Modelo 290 correspóndese cunha etiqueta opcional.
Non. O importe do campo “Entrada de fondos" do modelo 291 (declaración informativa anual do Imposto sobre a Renda de non Residentes. Contas de non residentes sen establecemento permanente ) non se corresponde co que ten que declararse no campo "Intereses" do Modelo 290.
Isto débese a que o campo “Entrada de fondos” defínese no Modelo 291 como o importe total anual por suma de apuntamentos ao ter que a conta ou suma de aboamentos, o cal non se corresponde, estritamente, co concepto de intereses, ao ser estes o importe bruto total de intereses pagos ou debidos na conta durante o ano civil ou outro período de referencia pertinente.
Á hora de consignar ou non dito valor no Modelo 290, ten que terse en conta que:
-
O número de conta non se limita aos códigos IBAN ou ISIN, senón que pode ser distinto en función da categoría de conta financeira de que se trate.
- Unicamente no caso de que a institución financeira non dispoña de ningún identificador único, equivalente funcional ou numeración
que lle permita identificar a conta financeira declarada, deberá consignar os caracteres "NANUM".
-
Se se consignou “NANUM” por ter a información agregada por cliente nas súas bases de datos, a institución financeira deberá achegar os números identificativos das contas individualmente consideradas ao non ser correcta este agregamento de acordo coa normativa aplicable.
En definitiva, o uso do valor “NANUM”, ten que considerarse excepcional, consignandose unicamente naqueles casos en que a institución financeira non dispoña do código identificativo da conta financeira en cuestión.
A base normativa do anterior encóntrase nos seguintes apartados:
O artigo 2.2.(2) do Acordo entre o Reino de España e os Estados Unidos de América para a mellora do cumprimento fiscal internacional e a implantación da Foreign Account Tax Compliance Act - FATCA (Lei de cumprimento tributario de contas estranxeiras), feito en Madrid o 14 de maio de 2013, ao determinar a información que ten que obterse e intercambiarse, indícase que esta consiste, entre outra, en: "b) O número de conta." o número de conta (ou elemento funcional equivalente en ausencia de número de conta)”
Do mesmo xeito, o Anexo da Orde HAP/1136/2014, do 30 de xuño, pola que se aproba o modelo 290, dentro do contido da declaración informativa anual de contas financeiras de determinadas persoas estadounidenses, establece no seu apartado 8 que as mensaxes transmitidas polas institucións financeiras á AEAT deberán conter un:
“Número de conta. Poderá consistir nun código IBAN, ISIN, no número de referencia dun contrato de seguro con valor en efectivo ou dun contrato de anualidades ou en calquera outro código identificativo usado pola institución financeira obrigada a comunicar información”
Polo tanto, o número de conta non se limita aos códigos IBAN ou ISIN, senón que pode ser distinto en función da categoría de conta financeira, e só no caso de que non se dispoña de ningún identificador único da conta financeira declarada, deberá consignar os caracteres "NANUM" (no account number).
Non. O elemento NilReport é opcional.
Non obstante, de acordo co indicado no Manual técnico para a presentación do Modelo 290, dispoñible na Sede Electrónica, se se presenta unha declaración NilReport para un periodo, no podrá presentarse ninguna declaración con AccountReports para ese periodo hasta que el NilReport sea anulado (FATCA3). Del mismo modo si se han presentado AccountReports para un periodo no podrá presentarse una declaración NilReport para ese periodo hasta que todas las AccountReports sean anuladas (FATCA3). Por último, tampoco se acepta un segundo NilReport para una misma Institución Financiera (ReportingFI) y ejercicio, si ya se aceptó un NilReport.
O IRS na súa recente Notificación (Notice 2023-11) ofrece unha flexibilización ás Institucións financeiras, que non foron capaces de obter o TIN estadounidense, en relación a certas contas preexistentes que sexan contas estadounidenses suxeitas a comunicación de información. A finalidade principal da Notice 2023-11 é que a falta de declaración do TIN estadounidense non dea lugar a considerar que as institucións financeiras incorreron en incumprimentos significativos das súas obrigas no ámbito do Acordo FATCA. Para iso, as institucións financeiras deben seguir os procedementos indicados na Notificación.
Esta flexibilización é aplicable ás presentacións realizadas en 2023, 2024 e 2025.
Para máis información, poden consultar o contido completo da Notificación (Notice 2023-11) na seguinte ligazón:
Foreign Financial Institution Temporary Ou.S. Taxpayer Identification Number Relief (irs.gov)
De acordo co que se dispón nas seccións 3.03 e 3.04 da Notice 2023-11, unha institución financeira poderá reportar unha conta preexistente sen TIN estadounidense e non se determinará incumprimento significativo se cumpre as seguintes condicións:
-
Declara a data de nacemento do titular persoa física e controlling person do que non se obtivo o TIN estadounidense.
-
Efectúa un requirimento anual ao titular, sobre calquera TIN non subministrado, coas condicións que se indican a continuación. Para satisfacer o requisito de requirimento anual, a institución financeira pode elixir a forma de comunicación que considere máis axeitada para contactar co titular.
No requirimento ou comunicación ao titular, a institución financeira ten que incluír necesariamente calquera dos dous contidos seguintes:
-
o enderezo da web do IRS coa ligazón ás FAQs do IRS (https://travel.state.gov/content/travel/en/international-travel/while-abroad/Joint-Foreign-Account-Tax-Compliance-FATCA-FAQ.html )
-
unha copia das FAQs anteriores e, ou ben, copia dos procedementos flexibilizados do IRS para os devanditos cidadáns, ou ben, o seguinte enderezo para tales procedementos (https://www.irs.gov/individuals/international-taxpayers/relief-procedures-for-certain-former-citizens).
Esta obriga empezará a ser esixible para as presentacións do ano 2024.
En todo caso, a institución financeira debe conservar os rexistros das políticas e procedementos aplicados para cumprir con estes requirimentos anuais ata a fin do ano 2029.
-
-
Realiza unha busca electrónica anual nas súas bases de datos respecto dos TIN estadounidenses que faltan.Esta obriga empezará a ser esixible para as presentacións do ano 2024.
-
Declara, en caso de non subministrarse o TIN estadounidense, cos códigos explicativos incluídos polo IRS na súa pregunta frecuente Q6 Reporting (ver pregunta Como cóbrese o campo TIN (NIF estadounidense) cando non se dispón do mesmo?).
Faise constar que esta notificación non impide que a autoridade competente estadounidense encontre incumprimento significativo por non satisfacer obrigas distintas ás de obtención e declaración do TIN estadounidense de contas preexistentes.
Para máis información, poden consultar o contido completo da Notificación (Notice 2023-11) na seguinte ligazón:
Foreign Financial Institution Temporary Ou.S. Taxpayer Identification Number Relief (irs.gov)
A sección 3.05 da Notice 2023-11 tamén establece unha serie de obrigas para a AEAT, que afectan as institucións financeiras e os titulares de contas:
-
As institucións financeiras non deberán discriminar os cidadáns estadounidenses que proporcionen un TIN estadounidense.
-
Os cidadáns estadounidenses que residan en España deberán facilitar o TIN estadounidense ás institucións financeiras cando se lles solicite.
-
As institucións financeiras que fosen identificadas pola autoridade competente dos EUA como potencialmente incumplidoras serán obxecto das medidas de control procedente por parte da AEAT, co fin de asegurar o cumprimento da normativa en materia de FATCA.
- Cando a entidade titular da conta sexa unha Entidade Non Financeira e achegue unha declaración de residencia fiscal en que o único dato que falte sexa o de se é activa ou pasiva.
Non. A mera ausencia de determinación da condición de activa ou pasiva da entidade non obriga a Institución financeira ao referido bloqueo. Todo iso sen prexuízo de contactar coa devandita entidade para que complete a declaración co devandito dato.
Ten que terse en conta que a condición de Entidade Non Financeira Pasiva leva consigo a obriga de identificar as persoas que exercen o control (
substantial owners ). -
Cando a persoa que ostente a titularidade ou o control da conta achegue unha declaración de residencia fiscal en que falte o dato do número de identificación fiscal, se foi emitido polos Estados Unidos de América.
Si. O número de identificación fiscal é un dato esencial da referida declaración e debe constar sempre na mesma, de acordo co previsto no apartado 2 do artigo 7 da Orde HAP/1136/2014, do 30 de xuño, pola que se aproba o Modelo 290.
No caso de que a persoa que ostente a titularidade ou control da conta financeira siga sen achegar a declaración que resulte esixible, a pesar de haberse realizado un bloqueo total da mesma, a Institución financeira deberá comunicar a conta con todos e cada un dos datos de que dispoña no devandito momento, mentres se manteña a devandita circunstancia. Todo iso, sen prexuízo de contactar coa devandita persoa para que achegue a referida declaración.
Respecto da data de nacemento do titular da conta financeira (ou, se é o caso, das persoas que exercen o control), se a mesma non se cobre deixando o devandito campo en branco, mostrarase unha mensaxe de aviso indicando a devandita circunstancia, para ese fin de que realice as actuacións oportunas para intentar obter a devandita información. O mencionado aviso mostrarase con independencia da formalización ou non do NIF estadounidense.
Teñase en conta que, para poder beneficiarse da flexibilidade permitida tras a publicación polo IRS da Notice 2023-11, é requisito imprescindible cubrir a data de nacemento do titular persoa física ou da controlling person.
Pode consultar a pregunta frecuente Que obrigas debe cumprir unha institución financeira para poder beneficiarse da flexibilidade permitida pola Notificación (Notice 2023-11) publicada polo IRS?
Si, o TIN (NIF) estadounidense é obrigatorio segundo o que se dispón no Real decreto 1021/2015, Disposición Adicional Terceira, polo que deben facerse todos os esforzos conforme á Dilixencia Debida para conseguiro.
De acordo con isto, debe informarse do TIN estadounidense do Titular da conta financeira (Account Holder) ou, se é o caso, das persoas que exercen o control (Substantial Owners).
O TIN do Titular da conta ou do Substantial Owner debe seguir o formato estadounidense. Se non dispón del, debe pór a etiqueta “TIN” no XML e pode cubrir o TIN con algúns dos códigos numéricos facilitados polo IRS (Internal Revenue Service) se o motivo da súa ausencia correspóndese con algunha das circunstancias especificadas por este organismo (observese a pregunta Como cóbrese o campo TIN cando non se dispón do mesmo?).
Neste sentido, recoméndase consultar as preguntas frecuentes Q3 e Q6 publicadas polo IRS (FATCA-FAQs General-Reporting), nas seguintes ligazóns:
Formato TIN estadounidense
O contido da etiqueta TIN cando é estadounidense débese axustar aos seguintes formatos:
-
Nove díxitos consecutivos sen guións nin outras separacións (ex., “123456789 ”)
-
Nove díxitos con dous guións, un guion despois do terceiro díxito e outro guion despois do quinto díxito (ex., “123-45-6789 ”)
-
Nove díxitos cun guion despois do segundo díxito (ex., “12-3456789 ”)
-
Non se admitirá cando se cubra da seguinte forma: 000000000 ou cando se consignen determinados patróns numéricos como 123456789 e 987654321.
Consecuencias da súa non formalización
Respecto das consecuencias (pregunta frecuente Q3 publicada polo IRS (FATCA-FAQs General-Reporting), a non formalización do TIN estadounidense non comporta automaticamente a unha determinación de incumprimento significativo do Acordo FATCA; aínda que o IRS terá en conta os feitos, circunstancias e causas que determinaron a non formalización do TIN , e se a institución financeira dispón de procedementos axeitados e dos esforzos realizados para obter a devandita información.
Non obstante, se finalmente se conclúe que a devandita situación constitúe un incumprimento significativo ao Acordo FATCA, e non se emendan os devanditos erros antes de que o IRS adopte as medidas oportunas, como pode ser a retirada do Número de identificación de intermediario global da institución financeira (GIIN) ante o IRS, a partir do devandito momento será de aplicación aos pagamentos de orixe estadounidense realizados á institución financeira a retención do 30 por 100.
En maio de 2021 o IRS (Organismo da Administración Tributaria estadounidense) publicou a pregunta frecuente Q6 Reporting, incluíndo unha listaxe de códigos que se detallan a continuación.
En xaneiro de 2023, a devandita pregunta frecuente foi modificada actualizando a mencionada listaxe de códigos, que igualmente se recollen neste FAQ.
Sen prexuízo do detalle explicado máis adiante, debe terse en conta que, con respecto aos códigos a utilizar para cubrir a etiqueta TIN:
-
Durante o ano 2023 admitiranse presentacións que utilicen, tanto os códigos anteriores á Notice 2023-11 (publicados en maio 2021 FAQ 6 Reporting), como os actualizados tras a Notice 2023-11 (publicados en xaneiro 2023 actualización FAQ 6 Reporting).
-
A partir do 01/01/2024 só admitiranse presentacións cos códigos actualizados tras a Notice 2023-11 (publicados en xaneiro 2023 actualización FAQ 6 Reporting).
No suposto de que non puidese obterse o TIN estadounidense do titular da Conta ou da persoa que exerce o control (Substantial Owner), e o devandito TIN sexa obrigatorio, poden utilizarse para cubrir na etiqueta TIN os seguintes códigos numéricos facilitados polo IRS, sempre que concorra algunha das circunstancias que se relacionan a continuación:
1.2.1 Contas Preexistentes:
-
Conta preexistente de persoa física cuxos indicios de ser estadounidense son soamente o lugar de nacemento Estados Unidos: “222222222 “/ “222-22-2222“ / “22-2222222“.
-
Conta preexistente de persoa xurídica ou física cuxos indicios de ser estadounidense son outros distintos ao lugar de nacemento Estados Unidos: “444444444“ / “444-44-4444“ / “44-4444444“, concorrendo ademais algún dos seguintes feitos:
-
Produciuse un cambio de circunstancias que determina que a autocertificación ou outra documentación inicialmente obtida considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha nova autocertificación ou outra documentación.
-
A conta inicialmente non superaba o limiar de declaración e posteriormente excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación ou outra documentación.
-
-
Casos específicos para contas preexistentes:
-
Conta preexistente de persoa xurídica cun saldo superior a 1.000.000 de dólares de cuxo titular ENFP estranxeira non se obtiveron auto certificacións, e non foron identificados indicios estadounidenses en relación a seus controlling persons. “666666666“ / “666-66-6666“ / “66-6666666“.
-
Contas preexistentes de que non se dispón o TIN e a conta estivo inactiva ou “trabe de apoio”, pero segue estando por riba do limiar de declaración, tamén coñecidas como “contas inactivas ”: “777777777“ / “777-77-7777“ / “77-7777777“.
Como referencia Estados Unidos define “conta inactiva” no Regulamento do Tesouro dos EUA ,1.1471-4(d) (6) (ii).
-
1.2.2 Novas Contas:
-
Conta nova de persoa física cuxos indicios de ser estadounidense son o lugar de nacemento Estados Unidos: “333333333“ / “333-33-3333“ / “33-3333333“, concorrendo ademais algún dos seguintes feitos:
-
Produciuse un cambio de circunstancias que determina que a autocertificación inicialmente obtida ao abrir a conta considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha nova autocertificación.
-
A conta no momento da súa apertura non superaba o limiar de declaración e posteriormente excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación.
-
-
Conta nova de persoa xurídica ou física cuxos indicios de ser estadounidense son outros distintos ao lugar de nacemento Estados Unidos: “555555555“ / “555-55-5555“ / “55-5555555“, concorrendo ademais algún dos seguintes feitos:
-
-
Produciuse un cambio de circunstancias que determina que a autocertificación ou outra documentación inicialmente obtida considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha nova autocertificación ou outra documentación.
-
A conta no momento da súa apertura non superaba o limiar de declaración e posteriormente excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación ou outra documentación.
-
A utilización destes códigos numéricos facilitados polo IRS non exime á entidade de continuar desenvolvendo os esforzos que sexan necesarios ao obxecto de obter o TIN estadounidense. Por exemplo, debe contactarse anualmente co titular da conta para solicitar o TIN estadounidense.
En calquera outro caso poderá utilizarse o código AAAAAAAAA.
Ademais, a consignación dalgún dos códigos anteriores non impedirá que o IRS poida notificar un erro indicando que o devandito valor consignado é inválido respecto dun determinado rexistro, xa que o TIN estadounidense seguirá sen estar debidamente cuberto.
NOVIDADE exercicios 2023 e seguintes:
O IRS na súa recente Notificación (Notice 2023-11) ofrece unha flexibilización ás Institucións financeiras, que non foron capaces de obter o TIN estadounidense, en relación a certas contas preexistentes que sexan contas estadounidenses suxeitas a comunicación de información, se se seguen os procedementos indicados na devandita notificación. (Ver preguntas Cal é a finalidade da Notificación (Notice 2023-11) publicada polo IRS? aplícase a todo tipo de contas? e Que obrigas debe cumprir unha institución financeira para poder beneficiarse da flexibilidade permitida pola Notificación (Notice 2023-11) publicada polo IRS? ).
Así mesmo, o IRS actualizou en xaneiro de 2023, a pregunta frecuente Q 6 Reporting, cos códigos numéricos actualizados a cubrir na etiqueta TIN.
-
Durante o ano 2023 admitiranse presentacións que utilicen, tanto os códigos anteriores á Notice 2023-11 (publicados en maio 2021 FAQ 6 Reporting), como os actualizados tras a Notice 2023-11 (publicados en xaneiro 2023 actualización FAQ 6 Reporting).
-
A partir do 01/01/2024 só admitiranse presentacións cos códigos actualizados tras a Notice 2023-11 (publicados en xaneiro 2023 actualización FAQ 6 Reporting), que se detallan a continuación.
O uso destes códigos permitirá ao IRS entender mellor os feitos e circunstancias que subxacen na falta de formalización do TIN estadounidense. A actualización dos códigos do campo TIN (NIF estadounidense) e os seus requisitos e condicións son as seguintes:
1.2.1 Contas Preexistentes:
-
“222222222 “/ “222-22-2222“ / “22-2222222 “: Conta preexistente de persoa física cuxos indicios de ser estadounidense son soamente o lugar de nacemento Estados Unidos, distinta dunha conta declarada co código “000222111”. Este código ten prioridade se calquera outro código (distinto de 000222111) tamén puidese resultar aplicable.
-
“000222111” / “000-22-2111” / “00-0222111 ”: Conta preexistente de depositaria persoa física cuxos indicios de ser estadounidense son soamente o lugar de nacemento Estados Unidos. Ademais, a IF debe determinar que o titular da conta é residente da xurisdición onde se mantén a conta a efectos fiscais e de prevención de branqueo de capitais. Como referencia, “conta de depósito” defínese no Acordo entre o Reino de España e os Estados Unidos de América (FATCA (BOE-A-2014-6854)). Este código ten prioridade se calquera outro código puidese resultar tamén aplicable.
-
“444444444” / “444-44-4444” / “44-4444444 ”: Conta preexistente de persoa xurídica ou física cuxos indicios de ser estadounidense son outros distintos ao lugar de nacemento nos Estados Unidos e ademais concorre algún dos seguintes feitos:
-
Produciuse un cambio de circunstancias que deu lugar a que un ou máis indicios estadounidenses asóciense á conta ou que a autocertificación ou outra documentación inicialmente obtida considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha autocertificación válida ou outra documentación posterior ao cambio de circunstancias.
- A conta non superaba o limiar de declaración á data de determinación prevista no Acordo entre o Reino de España e os Estados Unidos de América (FATCA) e desenvolvido na Orde de creación do modelo 290, e, posteriormente, excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación ou outra documentación.
-
-
Casos específicos para contas preexistentes:
-
“666666666“ / “666-66-6666“ / “66-6666666 : Conta preexistente de persoa xurídica con titular ENFP estranxeira cun ou máis controlling persons respecto dos cales non se obtiveron auto certificacións, e non foron identificados indicios estadounidenses en relación a calquera dos controlling persons..
-
“777777777” / “777-77-7777” / “77-7777777 ”: Conta preexistente inactiva ou “trabe de apoio”. É unha conta preexistente en que non se dispón dun TIN e que estivo inactiva ou “trabe de apoio”, pero segue estando por riba do limiar de declaración, tamén coñecida como conta “inactiva”. Unha “conta inactiva” é aquela que se axusta á definición establecida no Regulamento do Tesouro dos EUA ,1.1471-4(d) (6) (ii) e que non tivo ningunha actividade financeira durante tres anos, a excepción da contabilización de intereses. Se para unha conta puidesen resultar aplicables varios códigos TIN, terá prioridade o outro código que resulte aplicable.
-
1.2.2 Novas Contas:
-
“333333333” / “333-33-3333” / “33-3333333 ”: Conta nova de persoa física cuxos indicios de ser estadounidense son o lugar de nacemento Estados Unidos, concorrendo ademais algún dos seguintes feitos:
-
Produciuse un cambio de circunstancias que determina que a autocertificación inicialmente obtida ao abrir a conta considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha nova autocertificación.
-
A conta no momento da súa apertura non superaba o limiar de declaración e posteriormente excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación.
-
-
“555555555” / “555-55-5555” / “55-5555555 ”: Conta nova de persoa xurídica ou física cuxos indicios de ser estadounidense son outros distintos ao lugar de nacemento nos Estados Unidos, concorrendo ademais algún dos seguintes feitos:
-
Produciuse un cambio de circunstancias que determina que a autocertificación ou outra documentación inicialmente obtida considérese incorrecta ou non fiable, non habendose obtido unha nova autocertificación ou outra documentación.
-
A conta no momento da súa apertura non superaba o limiar de declaración e posteriormente excedeuo, non habendose obtido unha autocertificación ou outra documentación.
-
1.2.3 Outros casos distintos dos anteriores:
-
“999999999” / “999-99-9999” / “99-9999999 ”: Utilizarase este código para calquera conta para a que a IF non poida obter o TIN e ningún dos outros códigos descritos anteriormente resulten aplicables. O uso deste código implica que a IF completou a súa revisión das contas sen TIN estadounidense e aplicou de boa fe os códigos TIN aos rexistros cando así procedía.
A utilización destes códigos numéricos facilitados polo IRS non exime á entidade de continuar desenvolvendo os esforzos que sexan necesarios ao obxecto de obter o TIN estadounidense.
Ademais, a consignación dalgún dos códigos anteriores non impedirá que o IRS poida notificar un erro indicando que o devandito valor consignado é inválido respecto dun determinado rexistro, xa que o TIN estadounidense seguirá sen estar debidamente cuberto.
A notificación de erro proporcionará 120 días para corrixir as incidencias, de acordo co Artigo 5.1 “Erros menores e erros administrativos” do Acordo entre o Reino de España e os Estados Unidos de América (FATCA) (apartado 4.2.2 do Acordo de Autoridades Competentes entre Estados Unidos e España). En consonancia co Acordo FATCA (e o ACC se procede), se non se facilita o TIN no prazo de 120 días, Estados Unidos avaliará os datos recibidos (incluíndo se a IF cumpre coas condicións establecidas na Notice 2023-11) e se existe un incumprimento significativo en función dos feitos e circunstancias (Ver pregunta Reporting FAQ #3 onde se detalla o procedemento do incumprimento significativo).