Preguntas frecuentes
Coñece a resposta a dúbidas e preguntas frecuentes
Tarxetas gasóleo profesional
A tarxeta-gasóleo profesional, definida no artigo 1.13 da Orde HFP/941/2022, do 3 de outubro, é o medio específico de pagamento para a adquisición de gasóleo, respecto do cal se solicita a devolución dos impostos, sendo válida unicamente para a subministración do vehículo autorizado. Con independencia deste uso, a mencionada tarxeta pode cumprir cantas condicións estipúlense entre o emisor da mesma e o seu titular.
Debe figurar no plástico, ben no anverso ou no reverso.
Para os efectos da devolución dos impostos, os datos que hai que remitir na relación de subministracións son os que se refiren ao gasóleo profesional. Non obstante, o emisor pode incluír na relación todos os datos das subministracións efectuadas polos titulares das tarxetas.
As tarxetas-gasóleo profesional son autorizadas polo Departamento de Aduanas e Impostos Especiais da Axencia Tributaria.
O artigo 1.13 da Orde HFP/941/2022, do 3 de outubro, establece que a tarxeta-gasóleo profesional é a tarxeta de débito, crédito ou compras que foi autorizada polo órgano competente a efecto da súa utilización como medio específico para a adquisición de gasóleo. Neste suposto, a tarxeta emitida pola estación de servizo non é medio de pagamento e polo tanto non pode ter a consideración de tarxeta-gasóleo profesional.
Si, sempre que cumpra os requisitos establecidos na Orde HFP/941/2022, do 3 de outubro, e fose autorizada polo órgano competente.
Non. Os emisores de tarxetas non teñen que solicitar aos seus clientes ningún tipo de xustificante do dereito á devolución.