Cuestións xerais
Describímosche brevemente os aspectos xerais dos Sistemas Informáticos de Facturación e VERI*FACTU
Modalidades de cumprimento das obrigas de funcionamento dos Sistemas Informáticos de Facturación (SIF).
Existen dúas modalidades de cumprimento, igualmente válidas, que se regulan no Regulamento aprobado por Real decreto 1007/2023:
-
A modalidade denominada VERI*FACTU, que esixe que os rexistros informáticos de factura sexan remitidos á sede electrónica da Axencia Tributaria inmediatamente despois da súa produción, evitandose con iso a súa alteración posterior, e asegurando a súa conservación.
As facturas producidas por este procedemento serán facturas verificables, xa que poderán ser consultadas na sede electrónica polo cliente para asegurarse da súa calidade fiscal, utilizando para iso o QR incorporado á factura.
-
A modalidade NON VERI*FACTU, que non esixe a remisión a Sede Electrónica dos rexistros de facturación, pero como contrapartida, esixe requisitos adicionais de seguridade que inclúen a sinatura producida polo sistema emisor e a leva e conservación dun “Rexistro de Eventos” do sistema nos termos regulamentariamente establecidos.
As facturas producidas por esta modalidade non serán facturas verificables, xa que non poderán ser consultadas na sede, pero tamén incorporarán o Código QR na factura e poderán ser comunicadas á Axencia Tributaria.